پرواز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ و همزمان با تعطیلات و سفرهای نوروزی، ۲۱ هزار و ۳۰۰ پرواز داخلی و خارجی سرویس ناوبری و کنترل ترافیک هوایی دریافت کردند.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، حمیدرضا سیدی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با اعلام این خبر، اظهار داشت: در ۱۹ روز گذشته، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به ۲۱ هزار و ۳۰۰ پرواز فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت و چهار فرودگاه امام خمینی(ره)، کیش، قشم و عسلویه سرویس ناوبری و کنترل ترافیک هوایی ارائه داده است و ۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۶۱۰ مسافر اعزام و پذیرش شده اند.

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی، ۳ هزار و ۸۱۲ پرواز بین المللی و ۱۷ هزار و ۴۸۸ پرواز داخلی در فرودگاههای کشور نشست و برخاست داشتند و ۵۳۵ هزار مسافر بین المللی و ۲ میلیون و ۹۳ هزار و ۶۰۸ مسافر داخلی اعزام و پذیرش شده اند.

سیدی اظهار داشت: فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۶ هزار و ۱۰۰ پرواز و ۷۳۱ هزار و ۸۸۰ مسافر، فرودگاه مشهد با ۲ هزار و ۹۹۰ پرواز و ۴۰۳ هزار و ۱۶۰ مسافر، فرودگاه امام خمینی(ره) با ۲ هزار و ۶۹۳ پرواز و ۴۰۲ هزار و ۷۸۵ مسافر، فرودگاه کیش با یک هزار و ۹۴۴ پرواز و ۲۵۲ هزار و ۶۳۶ مسافر و فرودگاه بین المللی شیراز با یک هزار و ۴۲۵ پرواز و ۱۴۹ هزار و ۹۲۳ مسافر، پنج فرودگاهی هستند که در مدت مذکور بیشترین بار ترافیکی را داشتند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی در این پنج فرودگاه در مجموع یک میلیون و ۹۴۰ هزار و ۳۸۴ مسافر اعزام و پذیرش شده اند که حاکی از ترافیک بالا در این فرودگاه ها است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها بیان کرد: فرودگاه امام خمینی(ره) ۲۶۹۳ پرواز، فرودگاه قشم ۴۷۰ پرواز، فرودگاه کیش ۱۹۴۴ پرواز و فرودگاه عسلویه ۳۳۶ پرواز سرویس کمک ناوبری و کنترل ترافیک هوایی دریافت کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =