• ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
  • کد خبر: 35548
  • readingTime: ۱ دقیقه
سامانه دوم آبرسانی اصفهان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به ابر پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: در خردادماه سال جاری با اجرای ابر پروژه سامانه دوم آب‌رسانی به اصفهان بزرگ ۱.۶ مترمکعب بر ثانیه آب به شبکه آب شرب تحویل خواهد شد.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، حسن ساسانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با بیان اینکه از تأسیسات و شبکه‌های آبیاری شرکت با قدمت متوسط ۵۰ سال هنوز بهره‌برداری انجام می‌شود، اظهار داشت: با تلاش همکاران و تعمیرات و نگه‌داری صحیح با قابلیتی نزدیک به نرمال از این تأسیسات کماکان بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به ابر پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای اصفهان افزود: در خردادماه سال جاری با اجرای ابر پروژه سامانه دوم آب‌رسانی به اصفهان بزرگ ۱.۶ مترمکعب بر ثانیه آب به شبکه آب شرب تحویل خواهد شد.

ساسانی با اشاره به لای‌روبی سد چم آسمان و سد آبشار در سال گذشته و افزایش کیفیت و کمیت آب شرب اضافه کرد: سد سرداب تابستان ۱۴۰۲ در صورت تأمین اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با تأکید بر برگزاری همایش مدیریت یکپارچه رودخانه زاینده‌رود در اردیبهشت ماه سال جاری ادامه داد: موضوع آب یک موضوع پیچیده و چند وجهی است و برگزاری این همایش و همکاری مشترک میان دستگاه‌های مرتبط درک مشترکی در زمینه آب ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به افزایش خروجی سد زاینده‌رود از ششم فروردین خاطر نشان کرد: خروجی سد زاینده‌رود ۴۵ متر مکعب بر ثانیه است.

ساسانی از اقدامات مهم شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در سال جاری از طرح کوهرنگ، ساماندهی رودخانه زاینده‌رود که منطبق بر شعار امسال «مهارتورم و رشدتولید» است، نام برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =