• ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
  • کد خبر: 35452
  • readingTime: ۱ دقیقه
ابراهیمی

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیش از ۷ هزار کلاس برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده‌ شد که تا پنجمین روز از فروردین بیش از ۲۳۰ هزار مسافر در اسکان‌های نوروزی آموزش و پرورش پذیرش شده‌اند.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: اسکان نوروزی یکی از اقداماتی است که آموزش و پرورش، علی‌رغم رسالت اصلی خود و به واسطه ایجاد شرایط برای بهرمندی جامعه فرهنگیان از سفر، در ایام نوروز انجام می‌دهد.

وی افزود: استان اصفهان یکی از مقاصد مهم گردشگری در سفرهای ‌نوروزی است و در این راستا آموزش و پرورش استان از ۸۴۱ مدرسه برای اسکان مسافران استفاده کرده‌است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بیش از ۷ هزار کلاس برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده‌ شد که تا پنجمین روز از فروردین بیش از ۲۳۰ هزار مسافر در اسکان‌های نوروزی آموزش و پرورش پذیرش شده‌اند و این روند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال سعی شد تا طبق برنامه‌ریزی درست و منسجم، کیفیت اسکان‌ها نسبت به سال‌های گذشته تا حد امکان افزایش یابد تا از اصفهان برای مسافران خاطره خوشی ثبت شود.

وی افزود: در تمام مراکز ادارات آموزش و پرورش در کل استان که ۴۱ ناحیه و منطقه است پذیرش مسافر صورت می‌گیرد که بیشترین تعداد مسافران در شهر اصفهان و نواحی ۶ گانه بوده و ستاد اسکان هر ناحیه به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی است.

ابراهیمی ضمن اشاره به مسائل فرهنگی از جمله تبلیغات بصری و تکریم ماه مبارک رمضان توسط مسافران در اسکان‌های نوروزی عنوان کرد: بازرسی‌های مستمر و مکرر از مراکز اسکان‌های نوروزی آموزش و پرورش صورت می‌گیرد تا در صورت هرگونه مشکل با راه‌حل‌های مناسب، نقص‌ها رفع شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اولویت اسکان آموزش و پرورش با جامعه فرهنگیان است اما در صورت خالی بودن اسکان‌ها و وجود شرایط مناسب پذیرای مسافران دیگر هم هستیم، همچنین هزینه اسکان‌های آموزش و پرورش بسیار ناچیز و در حد هزینه پارک خودرو در ۲۴ساعت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =