وزیر کار تاراز

شرکت فولاد تاراز در اولین روز کاری خود میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود و آیین کلنگ زنی طرح توسعه واحد اسیدشویی فولاد تاراز به ظرفیت ۵۰۰ هزارتن در سال در این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری در اولین روز کاری خود میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود. در این بازدید که استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران و تنی چند از مدیران ارشد استانی او را همراهی می کردند؛ آیین کلنگ زنی طرح توسعه واحد اسیدشویی فولاد تاراز به ظرفیت ۵۰۰ هزارتن در سال در این شرکت برگزار شد.

مرتضوی همچنین طی بازدید از کارخانه فولاد تاراز، با اهدای گل به کارکنان این شرکت از تلاش‌های آنان تقدیر به عمل آورد.

وی با ابراز خرسندی از وجود چنین صنایعی در استان و تکاپو و سرزندگی در این واحد صنعتی، از روند پیشرفت طرح‌های توسعه که موجب بهبود شاخص های اشتغال و رفاه در استان خواهد شد، ابراز رضایتمندی کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر برنامه ریزی به موقع برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در شعار سال و بویژه تحقق "رشد تولید" توصیه‌هایی را با تمرکز بر نوآوری و افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها و مصارف بطور عام برای همه صنایع ارائه کرد.

در این جلسه حیدری، استاندار چهارمحال، راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مثبت شرکت فولاد تاراز و بویژه فرآیند شفاف جذب و استخدام اخیر و بومی گزینی، بر نقش آفرینی بیشتر صنایع در توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و توجه ویژه به حمایت از ورزش قهرمانی تاکید کردند.

لله گانی، مدیرعامل محترم بانک رفاه و یکی از سهامداران شرکت فولاد مبارکه بر پشتیبانی همه جانبه و بسترسازی برای استفاده از ابزارهای متنوع تامین سرمایه برای تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت تاکید کرد.

فروتن، مدیر عامل فولاد تاراز نیز در حاشیه این بازدید با ارائه گزارشی از تولید نزدیک به ١٧١٥٠٠ تن محصول گالوانیزه در این شرکت و دستیابی به رکورد رکورد تولید ماهیانه ١٩٦٠٠ تن را طی ٢٩ روز خبر داد.
وی این رکوردها را ناشی از برنامه ریزی دقیق و تلاش جمعی همکاران بر شمرد و در ادامه نیز توضیحاتی در خصوص بهره برداری آزمایشی خط نورد سرد شرکت فولاد نورد زرین (وابسته به فولاد تاراز) که در اسفندماه و با حضور مدیران عامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان و شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد انجام شده بود به حاضرین ارائه کرد.
فروتن در پایان ضمن قدردانی از حضور وزیر محترم و هیئت همراه همچنین مهمانان محترم و نمایندگان محترم سهامداران عمده و نمایندگان مدیریت شرکت فولاد مبارکه حاضر در جلسه، از حمایت‌های همیشگی مسئولین استان و پشتیبانی مدیریت عالی شرکت فولاد مبارکه، قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا با قانون محوری همه دستگاه‌ها و نهادها و به ویژه پایبندی به قوانین بهبود فضای کسب و کار و مهیا نمودن فضای کسب و کار از طریق تثبیت نسبی شرایط اقتصادی شرکت‌ها و تسهیل و حمایت واقعی از شرکت های تولیدی با ارائه طرح‌های مشوق بهره وری و راهکارهای متناسب با شرایط روز اقتصادی شاهد رشد و توسعه متوازن صنایع استان باشیم.

شایان ذکر است با آغاز بهره برداری از این خط تولید - که بر اساس برنامه ریزی انجام شده در فروردین ماه ١٤٠۲ با حضور مقامات ملی افتتاح خواهد شد، در فاز اول ظرفیت تولید سالیانه ٢٠٠ هزار تن و با اتمام فاز ٢ ( نورد ١٤٥٠ ) در آینده ی نزدیک، ظرفیت مجموع به ٤٥٠ هزار تن افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =