• ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
  • کد خبر: 35242
  • readingTime: ۱ دقیقه
ترافیک روان چالوس- شمال ترافیک جاده

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند سرعتی که در صورت مشاهده هر گونه خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند

به گزارش ایراسین به نقل از مهر، سرهنگ مؤمنی در خصوص تازه‌ترین وضعیت ترافیکی شهر تهران در آستانه سال نو ۱۴۰۲ گفت: با رصد دوربین‌های کنترل و رصد شهر تهران در حال حاضر وضعیت معابر شهر تهران بسیار عادی بوده و ترافیک روانی را داریم و در تمام محورها بدون مشکل هستیم. جای بسیار خوشحالی است که ترافیکی نداریم.

سرهنگ مؤمنی افزود: نگرانی پلیس این است که سرعت غیرمجاز و تخلفات غیرمجاز برخی از رانندگان که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند سبب بروز حوادث شود. لذا به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند سرعتی که در صورت مشاهده هر گونه خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برآورد ما این است که در ساعات آتی در محدوده بازار، طول خیابان شهرداری و میدان صادقیه به دلیل وجود بازارها و مراکز تجاری موجود شاهد بار ترافیکی در معابر این مناطق باشیم. لذا به مردم عزیز توصیه می‌کنیم تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی هم از پارک دوبله و یا توقف در حریم تقاطع‌ها خودداری کنند تا ترافیک روانی را در ساعات آتی هم شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =