• ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
  • کد خبر: 34804
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیراندازی آقایان سپاهان

پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ‌های برتر تیراندازی با تفنگ و تپانچه آقایان با قهرمانی تیم‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

به گزارش ایراسین، پس از به پایان رسیدن پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی آقایان، مراسم اختتامیه و اهدای جام و مدال‌های قهرمانان برگزار شد. تیم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان توانست در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر تفنگ آقایان در مجموع با کسب ۲۰ امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات شود و سکوی نخست را طلایی کند.

همچنین تیم تیراندازی با تپانچه آقایان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان توانست در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر با افتخار آفرینی و کسب امتیاز ۲۱ جام طلایی را به نام سپاهان ثبت کند تا در نهایت باشگاه سپاهان در دو بخش تفنگ و تپانچه قهرمان مسابقات اعلام شود.

پس از اعلام نتایج نهایی بخش انفرادی تفنگ آقایان در رده سنی بزرگسالان، امیرمحمد نکونام با کسب میانگین امتیاز ۶۳۱/۹ و مهیار صداقت با کسب میانگین امتیاز ۶۲۴/۴ به تربیت به مقام‌های اول و سوم این دوره از رقابت‌ها دست یافتند.

همچنین پس از اعلام نتایج نهایی بخش انفرادی تفنگ آقایان در رده سنی جوانان علی رضایی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با میانگین امتیاز ۶۲۱/۶، مدال طلا کسب کرد.

در ادامه، در رده‌بندی بخش انفرادی و لیگ برتر تپانچه آقایان، از محمدرسول عفتی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با کسب میانگین امتیاز ۵۷۹/۵ و سجاد پورحسینی با میانگین امتیاز ۵۷۳/۷۵ توانستند به تربیت به مقام های اول و دوم این دوره از مسابقات دست پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =