• ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
  • کد خبر: 34789
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدتقی صفری

فرماندار گناوه گفت: مطالبی که در فضاهای مجازی و رسانه‌ها در خصوص فوت «فرشید لک» بازیکن سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بر اثر مصرف قهوه در گناوه منتسب و انتشار داده شده است، کذب بوده و به هیچ وجه واقعیت ندارد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، محمدتقی صفری فرماندار گناوه افزود: براساس پیگیری‌های به عمل از پلیس فتا و گفته‌های همراه ایشان، این ورزشکار در یکی از شهرهای استان خوزستان اقدام به خوردن قهوه کرده بوده و به گناوه مربوط نمی‌شود.

وی اظهار کرد: این ورزشکار پس از مصرف قهوه در استان خوزستان به شهر گناوه به عنوان مسافر عزیمت و اسکان می‌یابد و در نیمه‌های شب به علت نامساعدشدن حالش به بیمارستان جهت مداوا انتقال می‌یابد.

فرماندار گناوه تصریح کرد: تدین، مومن بودن، خونگرمی و مهمان‌نوازی از شاخصه‌های بارز مردم این شهرستان است و مطالب مطرح شده در باره اینکه مسموم شدن ورزشکار به علت مصرف قهوه در گناوه بوده است واقعیتی ندارد.

رسانه‌ها اعلام کرده بودند که ایشان قهوه مسموم را در گناوه مصرف کرده اما یکی از همراهان این بازیکن در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در اهواز مصرف کرده بوده است.

فرشید لک سابقه بازی در تیم های نفت، مسجدسلیمان، سایپا و نیروی زمینی تهران را در کارنامه داشت. این بازیکن سابق فوتبال کشورمان در نهایت در روز شنبه جاری دار فانی را وداع گفت.

شهرستان ساحلی و تجاری گناوه از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر در جنوب کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =