• ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
  • کد خبر: 34050
  • readingTime: ۲ دقیقه
تفاهم‌نامه سپاهان - زنیت

معاون مدیرکل و رییس دپارتمان توسعه ورزشی و امور حقوقی باشگاه زنیت با استقبال از ایده دکتر محمد فرامرزی مسئول تفاهم نامه بین دو باشگاه در اجرای تفاهم نامه در سطح دانشگاهی و علمی گفت: از ایده و طرح دکتر فرامرزی در خصوص اجرای  برنامه‌ها در سطح دانشگاهی موافق هستم، می دانیم که بین دانشگاه اصفهان و سن پترزبورگ تفاهم نامه وجود دارد و باید توافقات و ضمانت‌های اولیه را پیگیری کنیم.

ماکسیم پوگورلف معاون مدیرکل و رییس دپارتمان توسعه ورزشی و امور حقوقی باشگاه زنیت در حاشیه تمدید تفاهم نامه دو باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه و سپاهان اصفهان در راستای همکاری‌های بیشتر در زمینه‌های ورزشی، اظهار داشت: واکنش مربیان و بازیکنان ما در مورد باشگاه سپاهان جالب بود که همه از صیمیم قلب راضی بودند و بسیار علاقمند به تبادل نظر و تعامل با مربیان باشگاه سپاهان هستند.

در خصوص مباحث مارکتینگ که صحبت کردیم به زودی برنامه‌ها اجرایی خواهند شد. برای ما هم خیلی خوشحال و جالب است که در خصوص رشد و پیشرفت فوتبال زنان برنامه خواهیم داشت و تنها مسأله تفاهم بر سر تاریخ بازی دو تیم زنان است که چه زمانی این بازی انجام خواهد شد چرا که تیم زنان ما هم علاقمند هستند که این بازی انجام شود.

وی افزود: تجربه همکاری ۲۲ ماهه ما نشان می‌دهد که خصوص تیم‌ها صحبت نمی‌کنیم، در مورد آکادمی‌ها برنامه‌های برای همکاری خواهیم داشت، همچنین تیم فوتبال زنان و ورزش زنان، ورزشکاران زنان ما علاقمند هستند که بازی داشته باشند با تیم‌های زنان سپاهان؛ چرا که هم علاقمندی است و تیم که مواردی هست که تیم‌های زنان هم تمایل دارند از تیم‌ها و آکادمی بزرگ سپاهان آموزش ببینند.

معاون مدیرکل و رییس دپارتمان توسعه ورزشی و امور حقوقی باشگاه زنیت با تمجید از ایده و طرح دکتر فرامرزی در خصوص اجرای برنامه‌ها در سطح دانشگاهی، اضافه کرد: می‌دانیم که بین دانشگاه اصفهان و سن پترزبورگ تفاهم نامه وجود دارد و باید توافقات و ضمانت‌های اولیه را پیگیری کنیم تا بتوانیم موارد تفاهم شده را اجرایی کنیم. ما هم عقیده داریم فرایند همکاری ما باید به سمت آموزش و یادگیری بیشتر مربیان دو باشگاه سوق پیدا کند و فکر می‌کنم موارد زیادی برای آموزش و تبادل بین مربیان دو باشگاه وجود دارد و در مدت زمان آینده نزدیک دوباره فرصت آموزش خواهیم داشت تا مربیان بتوانند تبادل نظر با یکدیگر داشته باشند.

وی ادامه داد: همانطور که دکتر فرامرزی هم گفتند ما زمان زیادی را در کشورهای عربی داشتیم و الان می‌توانیم این ایده را در ایران داشته باشیم، کمپ و اردوهای مشترک در کشورهای خود داشته باشیم و این تورنمنت تنها منحصر به تیم اصلی نمی‌تواند باشد و می‌تواند تورنمنتی برای تیم‌های آکادمی‌های دو باشگاه باشد و در خصوص جزییات بیشتر که به غیر از دو تیم سپاهان و زنیت چه تیم‌های دیگری می‌توانند در کنار ما باشند نیاز به صحبتهای بیشتری است.

پوگورلف گفت: می‌دانید که اقدامات و برنامه‌های زیادی را در پیش رو خواهیم داشت و زمان به زودی می‌گذرد و شکی ندارم که تفاهم نامه‌های بعدی نیز به زودی امضا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =