• ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
  • کد خبر: 34049
  • readingTime: ۲ دقیقه
محمدرضا ساکت

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: خوشبختانه هر دو باشگاه از اجرای برنامه های تفاهم نامه رضایت کامل داشتند، از بین ۱۲ خواهر خوانده باشگاه سپاهان با حدود ۸ باشگاه برنامه های اجرایی داریم.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تمدید تفاهم نامه بین دو باشگاه زنیت و سپاهان اظهارداشت: امروز موفق شدیم با حضور الکساندر مدودف مدیرعامل محترم باشگاه زنیت این تفاهم نامه برای مدت دو سال دیگر تمدید شد، به جهت اینکه تفاهم نامه بسیار موفقی بود و هر دو طرف رضایت کامل داشتند.

وی افزود: برنامه هایی که تاکنون در قالب این تفاهم نامه اجرایی شدند حضور تیم زیر ۱۷سال سپاهان در تورنمنت‌های باشگاه زنیت، برنامه کمپ زیر ۱۷ سال زنیت در صفاییه اصفهان، برگزاری دوره های آموزشی با حضور مدرسین زنیت، جلسه هم اندیشی و تبادل تجربیات مربیان آکادمی ها در روسیه و نقطه عطف این تفاهم نامه هم برگزاری بازی دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و زنیت است و البته در ابتدای سال تیم های ۱۵،۱۶ و ۱۸ سال سپاهان در تورنمنت دیگری در روسیه دعوت شده اند.

مدیرعامل سپاهان با اعلام خبر برگزاری بازی دوستانه بین تیمهای بانوان دو باشگاه نیز گفت: در بخش بانوان نیز قبل از شروع فصل آینده مسابقه ای را بین دو تیم زنیت و سپاهان خواهیم داشت چرا که نگاه باشگاه در دو بخش بانوان و آقایان یکسان است. همچنین در بحث های اسپورت مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ، برگزاری دوره‌های مربیگری در سن پترزبورگ و ایران، همکاری‌ جهت پرورش استعدادهای دو باشگاه وحتی زیر ساختها این تفاهم نامه بخش ها و برنامه های خود را دنبال خواهد کرد.

ساکت با اشاره به اینکه باشگاه ۱۲ خواهر خوانده در سراسر جهان دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد با ۸ باشگاه خواهر خوانده فعالیتهای اجرایی داریم، به عنوان نمونه باشگاه النجف حدود ۱۵ روز در کمپ های ما اردو داشتند و تیم نوجوانان سپاهان برای یک اردوی یک هفته و چند بازی دوستانه عازم نجف شدند. همچنین باشگاههای دیگری که در آرژانتین، لبنان و مالزی هستند بخشی از برنامه های که داشتیم عملیاتی شدند و در برخی از کشورها نیز در حال مذاکره و انجام مراحل برای برقراری ارتباطات بین المللی با باشگاه سپاهان هستیم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در خصوص صحبت‌ها و اعتراضاتی که در خصوص زمان برگزاری بازی دوستانه سپاهان و زنیت انجام شده است، تاکید کرد: قبل از قرعه کشی جام حذفی تاریخ این مسابقه با توجه به حضور تیم فولادخوزستان در بازیهای آسیایی بسته شده بود و هیچ ارتباطی با تیم خاصی نداشت و تاثیری هم در روند برنامه ها نخواهد داشت.
سالهای قبل نیز شاهد برگزاری رویداد مهم بین المللی در حین برگزاری فصل با حضور باشگاههای خارجی در کشور بودیم، از جمله تیم بایرن مونیخ که این مسأله به نفع غنای فوتبال کشور است و به عنوان یک رویداد بین المللی تلقی می شود.

وی در خصوص حضور حداکثری تماشاگران برای مشاهده بازی دوستانه دو تیم سپاهان و زنیت گفت: از شورای تامین استان، استانداری، فرمانداری، یگان ویژه، نیروی انتظامی و بخشهایی که زمینه را برای حضور ولذت بردن مردم را از یک رویداد بین المللی فراهم کردند تشکر می کنم.

ساکت همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بازی سپاهان و پرسپولیس در جریان جام حذفی هم با همین تعداد تماشاگر خواهد بود، اظهارداشت: هنوز مصوبه ای در این زمینه از سوی شورای تامین نداشتیم و ما تابع تصمیمات آنها خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =