• ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
  • کد خبر: 33879
  • readingTime: ۱ دقیقه
تریلی

همزمان با پایان اولین ماه میلادی تولید ماشین‌آلات باربری سنگین در مکزیک ۲۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تولید ماشین‌آلات سنگین باربری در مکزیک، در اولین ماه از سال جدید میلادی به ۱۸هزار ۵۶۸ دستگاه رسید. این آمار حاکی از رشد ۲۶ درصدی تولید این محصولات نسبت به سال گذشته است. مکزیک با این حجم از تولید، رکوردی جدیدی را در زمینه ساخت ماشین‌آلات حمل‌ونقل سنگین به ثبت رساند.

بر اساس اعلام دفتر آمار این کشور، در ژانویه ۲۰۲۳، این کشور با صادرات ۱۵هزار و ۲۲۱ دستگاه از این محصولات، به میزان ۱۹۱۳ دستگاه یعنی ۱۴.۴ درصد فروش خارجی خود را افزایش داده است.

آمریکا با خرید ۱۸هزار ۶۵۸ دستگاه از این ماشین‌آلات، مشتری ۹۶.۳ درصد از این محصولات مکزیک است. کانادا نیز ۲.۴ دیگر از این محصولات را در ماه گذشته به کشور خود وارد کرده است.

میزان خرید این محصولات به صوت خرده‌فروشی از کارخانه‌های مکزیکی نیز در این ماه ۳هزار ۲۷۶ دستگاه بوده که این میزان نسبت به مدت مشابه گذشته، ۲۶ درصد افزایش یافته است.

این محصولات شامل اتوبوس، تراکتور، کامیون، تریلی و... بوده که در ۱۰ شرکت مختلف مکزیکی تولید می‌شود.

به گزارش ایراسین، مکزیک با تولید ۱۸.۲ میلیون تن فولاد در سال هجدهمین تولیدکننده بزرگ فولاد در دنیا است. این کشور همچنین جزء ۱۵ کشور تولیدکننده سنگ‌آهن دنیا بوده که به دنبال گسترش زیرساخت‌های خود برای تقویت زنجیره تولید فولاد در این کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =