• ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
  • کد خبر: 32583
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال سپاهان

در هفته سوم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان زمین تیم فولاد هرمزگان قاطعانه با نتیجه ۳۴ بر ۲۵ به پیروزی رسید.

به گزارش ایراسین به نقل از سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ در سومین هفته از رقابت‌های هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۱، تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه فجر بندر عباس به رقابت پرداخت که در نهایت دختران سپاهانی با درخشش کامل خود، تیم فولاد هرمزگان را با نتیجه ۳۴ بر ۲۵ قاطعانه شکست داد.

شاگردان مونتسرات پوچه‌دیاز نیمه نخست را با برتری کامل به قصد برد آغاز کردند و با دفاع‌های جانانه و حملات متعدد به سمت دروازه حریف سعی کردند تا نهایت توانمندی خود را به نمایش بگذارند، و اختلاف امتیازی را با حریف افزایش دهند.

دختران طلایی‌پوش با عملکرد قابل تحسین خود توانستند به برتری خود ادامه دهند تا در نهایت نیمه نخست با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ با اختلاف به پایان برسانند.

در نیمه دوم دختران سپاهان همچنان برتری خود را خفظ کردند تا حریف حرفی برای گفتن نداشته باشد، اختلاف امتیازی به ۱۰ رسید، در نهایت دختران سپاهانی با برتری قاطعانه و با نتیجه ۳۴ بر ۲۵ پیروز شدند و تیم فولاد هرمزگان را مغلوب خود کردند.

گفتنی است که آرزو محمدی سنگربان تیم فولاد مبارکه سپاهان در آغاز بازی با درخشش کامل، حدود ۱۲ دقیقه قفل دروازه‌اش باز نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =