صمت سمنان

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: موضوع دانش‌بنیان به عنوان یکی از مسائل اساسی در ارتقای بهره‌وری و تفکر در بخش‌های صنعتی در دستور کار وزارتخانه است.

به گزارش ایراسین به نقل از مهر، شهاب جنابی شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان با اشاره به اینکه انسجام بین ارکان مختلف ذیربط در استان سمنان، یک ویژگی خاص و یک ظرفیت ارزشمند است، افزود: اگر این همدلی و هم افزایی نباشد خیلی از فرصت‌ها از دست می‌رود و آسیب‌هایی هم وارد می‌شود.

وی با اشاره به وجود مشکلات و مسائل بسیار جدی در کنار ظرفیت‌ها و فرصت‌های خوب، گفت: برآوردهای انجام شده حاکی از آن است که با یک شیوه جهشی می‌توان مسائل را حل کرد.

مشاور وزیر صمت تحول در صنعت و معدن را به عنوان یکی از نیازهای ضروری و موارد در دستور کار وزارتخانه برشمرد و افزود: کارهای تحولی جدی در بخش‌های مختلف به مراحل خوبی رسیده است و نتایج آن در آینده مشخص می‌شود.

جنابی وجود رهبران میانی تحول گرا در بخش‌های مختلف را یکی از نیازهای جامعه بر شمرد و افزود: این امر باید با همدلی محقق شود وبرای احقاق این مساله، ابتدا باید افراد خودشان را متحول کنند و این بهبود را در خودشان ایجاد کنند تا بتوانند در ایجاد این تحول، مؤثر واقع شوند.

وی با بیان اینکه موضوع دانش بنیان یکی از مسائل اساسی در ارتقای بهره وری و تفکر در بخش‌های مختلف است، اظهار کرد: بنا بر اعتقاد وزیر صمت، مسئولان این حوزه باید دغدغه فعالان اقتصادی را دغدغه خود بدانند و اگر هر کسی در هر بخشی از زیر مجموعه دچار چالشی شد خود را پاسخگو بداند و به حل آن کمک کند هر چند این مساله به او بر نگردد.

در این مراسم یادگار احمدی به عنوان رئیس سازمان صمت استان سمنان معرفی و از خدمات تشنه دل قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =