• ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
  • کد خبر: 32243
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال سپاهان

تیم والیبال بانوان سپاهان پس از قطعی کردن صعودش در فینال نیز خوش درخشید و سه بر صفر حریف تهرانی‌اش را ناک اوت کرد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش ایراسین به نقل از سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم‌ والیبال بانوان سپاهان پس از پیروزی در مرحله یک چهارم، صعود به فینال و قطعی شدن صعود به لیگ برتر، توانست نصر امید تهران را برای بار دوم با نتیجه سه بر صفر از پیش رو برداشت و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در ست نخست موتور طلایی‌پوشان با خستگی روزهای گذشته دیرتر روشن شد تا مهمان تهرانی ۱۳ بر ۱۷ پیش بیفتد، اما با تعویض طلایی و به موقع پریسا رحمتی فاصله امتیاز ۵ را جبران شده و با سرویس‌های هدفدار نیلوفر یمینی امتیازات ۲۱ بر ۱۶ را در ۲۴ به تساوی کشاند. در ادامه دختران سپاهان که به خود آمده بودند با شایستگی و هماهنگی بهتر نتیجه را با حساب ۲۶ بر ۲۴ به سود خود برگرداندند.

دست دوم این دیدار با امتیاز اول نصر آغاز شد، اما بلندقامتان سپاهان پا پس نکشیدند و از امتیاز ۵ تا ۲۲ پا به پایه حریف پیش آمده و در نهایت با حساب ۲۵ بر ۲۳ به پایان رسید.

سومین ست با قدرتمانی سپاهان شروع شده و تا امتیاز ۱۱ مهمان تهرانی را دست خالی گذاشته و ۱۱ بر صفر جلو افتادند تا نگرانی از قهرمانی کمرنگ شود. در نهایت سپاهانی‌ها مقتدرانه ۲۵ بر ۵ به سود طلایی‌پوشان قهرمان تمام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =