محدی سبا

مدیر مجتمع فولاد سبا گفت: منش و کرداری که شهید سپهبد سلیمانی در مدیریت جهادی داشتند باید سرلوحه ما قرار بگیرد تا در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار داریم جهت محقق کردن آن گام برداریم.

به گزارش خبرنگار ایراسین همایش «مکتب حبیب» به مناسبت یادواره سالگرد شهادت سردار سلیمانی با رویکرد «کار و مدیریت جهادی در صنعت» با حضور حجت‌الاسلام کاظمی همرزم شهید سپهبد سلیمانی، محمود محمدی فشارکی مدیر مجتمع فولاد سبا، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان و جمعی از مسئولین شهرستان های لنجان، فولادشهر، ویلاشهر و... صبح امروز در مجتمع فولاد سبا برگزار شد.

در این همایش محمود محمدی فشارکی مدیر مجتمع فولاد سبا ضمن تسلیت ایام دهه فاطمیه و سومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی، بیان کرد: همایش مکتب حبیب برای دومین سال در مجتمع فولاد سبا در حال برگزاری است و نخستین هدفی که به دنبال آن هستیم ارج نهادن بر رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که خالصانه برای اسلام، میهن و ملت جانفشانی کرده اند.

مدیر مجتمع فولاد سبا با اشاره به رشادت های سپهبد سلیمانی، خاطرنشان کرد: فراموش نمی کنیم که درگیر دسیسه ها و خشونت گروهی با عنوان داعش بودیم و با مدیریت ایشان توانستیم در ایران، سوریه، پاکستان، لبنان و سایر کشورها به مقابله با این گروه بپردازیم.

محمدی فشارکی افزود: اکنون این مدیریت جهادی الگوی ماست و همین موضوع مهم هدف بعدی ما از برگزاری همایش مکتب حبیب است.

وی اظهار کرد: منش و کرداری که سپهبد سلیمانی در مدیریت جهادی داشتند تا بر مشکلات فائق آیند باید سرلوحه ما باشد تا در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار داریم جهت محقق کردن شعار سال گام برداریم.

مدیر مجتمع فولاد سبا عنوان کرد: هر فرد که روحیه جهادی داشته باشد می تواند به رشد مجموعه خود کمک کند؛ ما نیز در مجتمع فولاد سبا با افزایش بهره‌وری و توسعه سبد محصولات می‌توانیم به اقتصاد و اشتغالزایی در کشور کمک کنیم.
محمدی فشارکی خاطر نشان کرد: ظرف یک سال گذشته توانستیم با نفرات ارزشی، دانشی و مهارتی مجتمع فولاد سبا با همکاری مجتمع فولاد مبارکه به رکورد های بسیار خوبی از لحاظ کمی، کیفی و توسعه محصولات دست یابیم و مطمئنا اگر یک سری از محدودیت های انرژی وجود نداشت امسال از ظرفیت اسمی مجتمع فولاد سبا می گذشتیم و امیدواریم با رفع مشکلات به این مهم دست یابیم.

مدیر مجتمع فولاد سبا در پایان با قدردانی از برگزار کنندگان همایش از جمله تبلیغات اسلامی، روابط عمومی، خدمات، اورژانس، آتش نشانی و سایر مجموعه های دخیل در برگزاری همایش مکتب حبیب بر ضرورت فعالیت های جهادی و خالصانه تأکید کرد.

گفتنی است ضمن این همایش، خاطرات سپهبد سلیمانی توسط همرزم ایشان بیان شد و گروه جهادی شهید حاج محمود شهبازی مجتمع فولاد سبا به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =