تعطیلی مدارس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس دوره اول و دوم ابتدایی و مهدهای کودک و پیش دبستانی در اصفهان و برخی شهرستان ها به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار  ایراسین گفت: به دنبال افزایش غلظت آلاینده های جوی به دلیل ریزش هوای سرد، پایداری جو و وارونگی دما کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا شنبه دهم دی ماه، مدارس دوره اول و دوم ابتدایی، مهدهای کودک، پیش دبستانی و استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرینشهر، فولادشهر و سجزی را تعطیل اعلام کرد.
وی ادامه داد: در این راستا توصیه می شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر جلوگیری از فعالیت کوره های آجر، گچ و فعالیت های خاکبرداری، گفت: کاهش و عدم فعالیت واحدهای آلاینده در محدوده های مسکونی با نظارت محیط زیست از دیگر موارد مصوب این کمیته بود.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به پیش بینی استمرار این شرایط تا پایان دی ماه و به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده های خودرویی طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ تا پایان دی ماه اجرایی و خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط عوامل راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =