• ۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
  • کد خبر: 31725
  • readingTime: ۱ دقیقه
ریکاردو ساپینتو؛ صنعت نفت - استقلال

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که تیمش در دیدار با صنعت نفت آبادان مستحق کسب سه امتیاز بوده است.

به گزارش ایراسین به نقل از تسنیم، ریکاردو ساپینتو پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: در ۱۵ دقیقه نیمه اول خوب ظاهر شدیم، رفتار خوبی داشتیم و جنگنده بازی کردیم ولی ۳۰ دقیقه آخر این نیمه کنترل بازی را از دست دادیم و خوب بازی نکردیم. توپ‌های دوم را از دست می‌دادیم و مثل این بود که اعتماد به نفس نداشتیم.

وی افزود: در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم که خونسرد باشند و به خودشان ایمان داشته باشند. تا الان بازی‌های با کیفیتی بازی کرده بودیم. باید تحرک‌مان زیاد می‌شد. می‌دانستیم حریف خوب بازی می‌کند و جنگنده است. زمین چمن هم جلوی سرعت بازی را گرفت و برای تیم‌هایی که سرعتی بازی می‌کنند، این چمن خوب نیست. چند مورد را در بازی تصحیح کردم تا از فضاهای باز بهتر استفاده کنیم، ولی موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردیم. با وجود اینکه موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردیم لایق و شایسته پیروزی بودیم. حریف هم دنبال این بود که از اشتباهات ما استفاده کند و به گل برسد.

سرمربی استقلال در واکنش به این سؤال که هیجان او روی نیمکت چقدر روی داور تأثیر گذاشت تا استقلال برنده شود، گفت: چیزی ندیدم که نیمکت ما کاری کند. ما یک پنالتی نداشتیم، دو پنالتی رخ داد، یکی روی مهدی قایدی و دیگری روی آرمان رمضانی. سه بازیکنم را برای دیدار بعدی از دست دادم، آن هم با یک خطا. چیزی که من دیدم این بود.

ساپینتو در رابطه با بازی خوبی که صنعت نفت انجام داد، تصریح کرد: بازیکنان نفت شهامت بالایی دارند و از روحیه جنگندگی بالایی برخوردار هستند. آنها شهامت داشتند ولی کارهای خوبی با توپ انجام ندادند که مستحق پیروزی باشند. نفتی‌ها خوب جنگیدند و هر بازی برای ما سخت است. باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم و گل بزنیم.

وی با این سؤال از سوی خبرنگار آبادانی روبه‌رو شد که تیمش موقعیتی نداشت که به گل برسد و با خوش شانسی نفت را شکست داد، گفت: این نظر شما است. ما پنالتی گرفتیم. پنالتی؛ پنالتی است. اولین پنالتی را باید روی مهدی قایدی می‌گرفتند، با این حال به نظر شما احترام می‌گذارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =