محمدرضا ساکت

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حال حاضر با حدود ۱۲ باشگاه در سطح جهان ارتباطات بین‌المللی و تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی دارد و توسعه ارتباطات بین المللی مورد توجه این باشگاه است.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین در حاشیه این دیدار دوستانه گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حال حاضر با حدود ۱۲ باشگاه در سطح جهان ارتباطات بین‌المللی و تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی دارد که یکی از آن‌ها باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ روسیه که قهرمان این کشور است.

ساکت ادامه داد: یک سال پیش ارتباطات زنیت و سپاهان آغاز شد که تا امروز چندین رویداد ورزشی بین دو باشگاه انجام شد. همچنین تیم نوجوانان سپاهان در رقابتی که در سن‌پترزبورگ برگزار شد، حضور پیدا کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: گروهی از کارشناسان ما در حوزه فوتبال پایه از آکادمی و مجموعه فعالیت‌های زنیت بازدید کردند و جلساتی هم‌اندیشی با مسئولین فوتبال پایه تیم زنیت انجام شد که به تبادل تجربیات، دیدگاه‌ها و برنامه‌ها پرداخته شد همچنین جمعی از کارشناسان فوتبال پایه زنیت در اصفهان حضور پیدا کردند و در یک کارگاه آموزشی، جدیدترین دانش و اطلاعات خود را در حوزه استعدادیابی برای مربیان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تبیین کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم تیم نوجوانان زنیت سن‌پترزبورگ در اردوگاه اختصاصی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اردوی تمرینی و مسابقات تدارکاتی را برگزار کرده و ضمن بازدید از آثار باستانی اصفهان، اردوی خوب و سازمان‌یافته‌ای را برگزار کردند.

ساکت عنوان کرد: این برنامه در تیم های مختلف بانوان و آقایان باشگاه سپاهان در دستور کار است که در قالب یک برنامه ۳ساله عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: قبلاً باشگاه النجف عراق در همین کمپ اختصاصی باشگاه سپاهان در صفائیه حضور داشتند و تیم‌های پایه ما نیز در نجف حضور پیدا کردند.

وی افزود: همه این برنامه‌ها در چارچوب ارتباطات بین‌المللی است که به‌عنوان یک رویکرد مهم فنی-ورزشی موردتوجه باشگاه است.

ساکت با اشاره به تعویق بازی تیم بزرگسالان سپاهان با تیم زنیت گفت: این بازی به دلیل تغییر برنامه‌های کنفدراسیون آسیا و لیگ برتر ایران انجام نشد و ازآنجایی‌که تغییرات در برنامه‌های بالادستی موجب این اتفاق شد. با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های اولیه؛ زمینه برای برگزاری بازی دوستانه بین دو تیم فراهم‌شده و به‌زودی تاریخ دقیق برگزار اعلام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: امروز اعلام می‌کنم که تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سن‌پترزبورگ به‌زودی در ایران و روسیه بازی‌های دوستانه برگزار می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =