• ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
  • کد خبر: 31234
  • readingTime: ۱ دقیقه
علیرضا فغانی

علیرضا فغانی برای قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ۸۱ هزار دلار (۷۵ هزار دلار دستمزد پایه و ۶ هزار دلار دستمزد برای دو بازی) دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بیست‌ودومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال در حالی روزهای پایانی خود را به میزبانی قطر سپری می‌کند که نشریه اسپانیایی «AS» در گزارشی از دستمزد داوران در این دوره از مسابقات رونمایی کرد. نشریه «آ اس» خبر داده با تصمیم فیفا هر یک از داوران انتخاب شده در مرحله های جام جهانی ۷۰ هزار دلار دریافت کرده اند. همچنین داوران بابت قضاوت در هر دیدار از مرحله گروهی ۳ هزار دلار و مراحل حذفی ۱۰ هزار دلار دستمزد دریافت می کنند.

کمک داوران نیز علاوه بر دستمزد پایه ۲۵ هزار دلاری، به ازای حضور در هر بازی مرحله گروهی و حضور در هر بازی مراحل حذفی یا فینال به ترتیب ۲۵۰۰ دلار و ۵۰۰۰ دلار دریافت خواهند کرد و در بهترین حالت ممکن و با احتساب پاداش‌هایی که فیفا در نظر می‌گیرد، ۱۵۰ هزار دلار درآمد داشته باشند.

کمک داوران چهارم نیز به ازای حضور در هر بازی مرحله گروهی و حضور در هر بازی مراحل حذفی یا فینال به ترتیب ۲۵۰۰ دلار و ۵۰۰۰ دلار دریافت خواهند کرد و آنها نیز در بهترین حالت می‌توانند ۱۵۰ هزار دلار از حضور در این تورنمنت به دست بیاورند.

به این ترتیب؛ علیرضا فغانی داور ایرانی که در این دوره از رقابت‌ها دو بازی در مرحله گروهی (دیدار برزیل - صربستان و دیدار پرتغال - اروگوئه) را سوت زد، ۸۱ هزار دلار (۷۵ هزار دلار دستمزد پایه و ۶ هزار دلار دستمزد برای دو بازی) دریافت کرد که با احتساب قیمت دلار روز (قیمت دلار سه شنبه ۲۲ آذر: حدود ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است) وی بیش از ۳ میلیارد تومان دریافت کرده است.

همچنین محمدرضا منصوری ۳۰ هزار دلار (۲۵ هزار دلار دستمزد پایه و ۲.۵ هزار دلاری دستمزد برای دو بازی) و محمدرضا ابوالفضلی ۳۰ هزار دلار (۲۵ هزار دلار دستمزد پایه و ۲.۵ هزار دلاری دستمزد برای دو بازی) دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =