• ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
  • کد خبر: 31182
  • readingTime: ۱ دقیقه
باشگاه سپاهان

پیروزی شاگردان جواد ماهری در مقابل ولایت اهواز و با 3 گل زیبا در دیدار معوقه لیگ برتر جوانان کشور و با کسب صدرنشینی در پایان نیم فصل اول به پایان رسید.

به گزارش ایراسین، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور در ساعت 13:45 یکشنبه بیستم آذرماه، با رقابت معوقه هفته سوم تیم های جوانان سپاهان و ولایت اهواز در مجموعه ورزشی صفاییه پیگیری شد که سه امتیاز شیرین با طعم صدرنشینی لیگ برتر در نیم فصل اول در پیروزی بر تیم جوانان ولایت اهواز رقم خورد.

طلایی پوشان سپاهان توانستند با نتیجه سه بر دو، حریف خود را شکست دهند، گل سرنوشت ساز دقیقه 90 امیرحسین سالاری باعث شد که سه امتیاز این دیدار نصیب شاگردان جواد ماهری شود، گل اول این تیم توسط حامد دانش خواه و گل دوم نیز توسط علی کمالی به ثمر رسید. دراین دیدار محمد جواد حسین نژاد ( ملی پوش و بازیکن تیم بزرگسالان ) با رفع مصدومیت برای دقایقی به میدان رفت.

با کسب پیروزی در هفته هشتم و پیگیری نتایج حاصله جدول، در میان آکادمی های مطرح کشور سپاهان صدرنشین لیگ برتر کشور و ایمان سبز شیراز، مس کرمان، فولاد خوزستان، نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در رده های دوم تا ششم جدول لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =