• ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
  • کد خبر: 31159
  • readingTime: ۱ دقیقه
سنگ آهن

شرکت معدنی واله برزیل هدف اولیه قبلی خود را برای تولید ۴۰۰ میلیون تن سنگ آهن در سال کنار گذاشته و قصد دارد هدف تولید سالانه سنگ آهن خلوص های بالا را تا سال ۲۰۳۰ به ۳۶۰ میلیون تن برساند.

به گزارش ایراسین به نقل از پایگاه فولاد ایران، شرکت معدنی واله برزیل هدف اولیه قبلی خود را برای تولید ۴۰۰ میلیون تن سنگ آهن در سال کنار گذاشته و قصد دارد هدف تولید سالانه سنگ آهن خلوص های بالا را تا سال ۲۰۳۰ به ۳۶۰ میلیون تن برساند چرا که به دنبال استراتژی افزایش ارزش و کیفیت است تا حجم تولید.

به گزارش فولاد ایران، سال ۲۰۲۲ برنامه تویلد سنگ آهن این شرکت ۳۱۰ میلیون تن با میانگین گرید ۶۲.۳ درصد بوده و برای سال ۲۰۲۳ به ۳۱۰ تا ۳۲۰ میلیون تن با میانگین کیفیت خلوص ۶۲.۹ درصد خواهد رسید. این میزان تولید تا سال ۲۰۲۶ به ۳۴۰ تا ۳۶۰ میلیون تن با خلوص میانگین ۶۳.۵ درصد می رسد و تا سال ۲۰۳۰ بالای ۳۶۰ میلیون تن و میانگین خلوص ۶۴ درصد خواهد بود.

این شرکت معدنی قصد دارد در راستای برنامه کربن زدایی خود به افزایش عرضه سنگ آهن با خلوص های بالاتر ادامه دهد چرا که خلوص های بالاتر سنگ آهن مصرف زغال سنگ کوره های بلند را کاهش می دهد و در نتیجه از انتشار کربن بیشتر در فولادسازی می کاهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =