• ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
  • کد خبر: 31125
  • readingTime: ۱ دقیقه
مراکش پرچم فلسطین

برخی بازی‌ها تحلیل فنی ندارد، مثل پیروزی مغرب بر پرتغال و رسیدن به نیمه‌نهایی جام جهانی! اینجا مهم نیست که سیستم چه بود و چگونه مغرب برد و چگونه پرتغال باخت، اینجا مهم است که پرچم فلسطین بدون حضور در جام جهانی، برافراشته است و برافراشته می‌ماند!

به گزارش خبرنگار ایراسین به نقل از روزنامه جوان، برخی بازی‌ها تحلیل فنی ندارد، مثل پیروزی مغرب بر پرتغال و رسیدن به نیمه‌نهایی جام جهانی! اینجا مهم نیست که سیستم چه بود و چگونه مغرب برد و چگونه پرتغال باخت، اینجا مهم است که پرچم فلسطین بدون حضور در جام جهانی، برافراشته است و برافراشته می‌ماند! پرچم فلسطین که در حذف اسپانیا و در حذف بلژیک نیز در دست بازیکنان مغرب بود، حالا نسیم نیمه‌نهایی جام جهانی هم آن را به اهتزار درخواهد آورد تا فلسطین که نماد مظلومیت در برابر اشغالگری صهیونیست‌هاست، یادآور همه مظلومیت‌های تاریخ ازجمله مظلومیت مغربی‌ها دربرابر استعمارگران اروپایی باشد. مغرب سه کشور استعمارگر و اشغالگر قدیم، پرتغال، اسپانیا و بلژیک را در همین جام جهانی حذف کرده است. مغربی‌ها در پس هربازی، سجده می‌کنند، دست مادران باحجاب خود را می‌بوسند و با پرچم فلسطینی‌های مظلوم دور افتخار می‌زنند تا بگویند تاریخ را فراموش نمی‌کنیم و تمدن اسلامی خود را به ظواهر استعمارگران و اشغالگران خود نفروختیم و نمی‌فروشیم.

درباره جام جهانی قطر بسیار گفته‌اند و نوشته‌اند که طرح آلوده عادی‌سازی با صهیونیست‌ها را رسوا کرد و نشان داد که اینجا حساب مردم مسلمان از دولت‌های خائن آنان جداست. اینجا صهیونیست‌ها آرامش و احترام ندارند و فلسطین عزیز است.

حالا نوشتن از تعداد گل‌ها و زمان آن‌ها کمتر اهمیت دارد. مهم آن است که مغرب تا فینال فقط تا حذف یکی از دو استعمارگر و اشغالگر بزرگ تاریخ یعنی فرانسه یا انگلیس فاصله دارد. مهم آن است که فرانسه و انگلیس دیشب قبل از بازی مقابل یکدیگر، به مغرب فکر می‌کردند!

به اینکه آن پرچم‌های رنگین ننگین که می‌خواستند بر بازو ببندند چه غافلگیرانه جای خود را به پرچم مظلومیت اسلام در برابر متجاوزان قرن اخیر داد!

ببازید اسطوره‌ها! ببازید قهرمانان زمین سبز! ببازید رکوردداران و سلاطین فوتبال! از دور خارج شوید! این پرچم مظلومیت یک ملت به‌خون غلتیده در تاریخ است که نسیم نیمه‌نهایی جام جهانی بر آن وزیدن گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =