تجلی زاده در پلنکس

معاون بازاریابی و فروش شرکت فولاد خوزستان با اشاره به مزیت های اقتصاد چرخشی در صنعت فولاد جهان گفت: سرآغاز اقتصاد چرخشی به مفهوم مدل یکپارچه سازی و روش بهبود کارایی در صنعت فولاد در سال ۱۹۹۶ آغاز شده است.

به گزارش ایراسین به نقل از دنیای معدن، بهمن تجلی زاده در دومین روز کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه پلنکس افزود: استفاده مجدد از مواد اولیه با هدف بهره‌مندی از باطله ها به عنوان مواد اولیه از مزیت های مهم و اصلی اقتصاد چرخشی در صنعت فولاد است.

معاون بازاریابی و فروش شرکت فولاد خوزستان با بیان اینکه در روش بهبود کارایی باطله ها بازیافت می شود تا مجدداً از محصولات فولادی جدید استفاده شود اظهار داشت: استفاده از منابع و مواد طبیعی کمتر و تولید محصولات با کارایی بیشتر و ایجاد تغییرات به منظور بهبود تولید از دیگر خصوصیات اصلی اقتصاد چرخشی در صنعت فولاد است.

تجلی زاده اظهارداشت: پردازش مواد برای به دست آوردن محصول مشابه و بازنگری در روش های استفاده از دیگر مزیت های اقتصاد چرخشی در صنعت فولاد جهان است.

وی تاکید کرد: ساخت محصولات جدید با استفاده از هوش مصنوعی و ایجاد تغییرات در ساختار و عملکردها جهت برآوردن کارایی بیشتر و عرضه محصولات جدید به مشتریان و مصرف کنندگان از مزیت اقتصاد چرخشی است تا در این روش مواد اولیه دور ریز نشود.

تجلی زاده گفت: صنعت نساجی، صنعت ساختمان و صنعت لجستیک به عنوان مصرف کنندگان اصلی محصولات فولادی از اقتصاد چرخشی در صنعت فولاد است تا با بازیافت پیوسته محصولات قبلی محصولات جدیدی که در این زمینه تولید می شود در این صنایع استفاده شود.

کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه پلنکس روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه سال جاری با حضور مدیران، کارشناسان و متخصصان در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می‌شود و عصر امروز به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =