میزگرد تخصصی پلنکس

در نخستین روز کنفرانس بین المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه میزگرد تخصصی مولفه های موثر در اقتصاد شدن معادن سنگ آهن برگزار شد.

به گزارش ایراسین به نقل از دنیای معدن، در این میزگرد مهرداد اکبریان رئیس هیئت مدیره انجمن سنگ آهن و نایب رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران با ارائه راهکارهای مناسبی بر اقتصادی شدن معادن سنگ آهن تاکید کرد.

وی گفت: ارزان بودن، سریع بودن، با کیفیت بودن و ایمن بودن ۴ مولفه مهم اقتصادی شدن معادن سنگ آهن در کشور است.

وی بر اجرای ابتکارات جدید برای کاهش هزینه ها در معادن اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به فولاد سبز باید از روش های نوین سرمایه گذاری و تکنولوژی جدید استفاده کنیم.

همچنین در این میزگرد مرتضی علی اکبری مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با اشاره به اهمیت حمل و نقل تسهیل حمل و نقل صادرات سنگ آهن به بازارهای هدف افزود: برای افزایش صادرات و تولید باید مشکلات موجود در فراروی تولید سنگ آهن در کشور برداشته شود.

در ادامه این میزگرد تخصصی وی، بر ارتقا بهره‌وری در بنگاه های صنعتی با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

همچنین مهران محجوب نژاد معاون برنامه ریزی شرکت مهندسی بین المللی فولاد تکنیک در این میزگرد با اشاره طرح جامع توسعه صنعت فولاد کشور گفت: با توجه به ظرفیت سازی در این صنعت باید به تکمیل زیر ساخت‌های مورد نیاز صنعت فولاد در کشور توجه جدی شود.

در پایان این میزگرد سعید عسگرزاده دبیر انجمن سنگ آهن ایران و امید امامی مدیر معادن ایمیدرو راهکارهای مناسب برای اقتصادی شدن معادن سنگ آهن کشور ارائه دادند.

کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه پلنکس با حضور مدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت فولاد کشور در مرکز همایش های بین المللی کیش روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه برگزار می شود.

طبق برنامه ریزی های انجام شده در میزگرد تخصصی دیگر این کنفرانس بین المللی روز ۱۶ آذر ماه سال جاری وضعیت زنجیره فولاد در مقایسه با رقبای جهانی تحت شرایط برابر ضعف ها و راهکارها توسط متخصصان و کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =