بارش باران

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش محسوس دما گفت: به علت نفوذ موج ناپایدار که از شبانه‌روز گذشته بر شمال استان حاکم بود شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در مناطق شمالی و جنوبی استان بودیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، لیلا امینی اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی به علت نفوذ موج ناپایدار که از شبانه‌روز گذشته بر شمال استان حاکم بود شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در مناطق شمالی و جنوبی استان بودیم.

وی در خصوص میزان بارش‌ در برخی مناطق استان اصفهان، افزود: از سمیرم یک میلی‌متر، پادینای علیا ۴.۴ میلی متر و نطنز دو دهم میلی متر بارش گزارش شده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت آینده انتظار داریم همچنان این سامانه بر روی جنوب استان فعالیت خود را به صورت رشد ابر نشان دهد و در مناطق غربی و شمال غربی استان هم به صورت ضعیف بارش پراکنده طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه فعالیت خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: در این مدت به علت نفوذ هوای سرد کاهش محسوس دما در مناطق مورد انتظار را خواهیم داشت که بیشینه و کمینه دما در اصفهان به ۱۴ و صفر درجه می‌رسد.

امینی افزود: گرمترین نقطه استان اصفهان با ۱۴ درجه و سردترین نقطه فرودگاه شهید بهشتی با پنج درجه زیر صفر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در کاشان نطنز و ابیانه بارش‌ها در ارتفاعات بوده و بارش در فریدونشهر و سمیرم از فردا بیشتر مورد انتظار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =