• ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
  • کد خبر: 30560
  • readingTime: ۱ دقیقه
هوای تهران

کیفیت هوای مناطق کلان‌شهر تهران امروز سه‌شنبه هشتم آذرماه در ساعت منتهی به هشت صبح به شرح زیر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _سه‌شنبه هشتم آذرماه_ در ساعت منتهی به هشت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۰ و اتوبان محلاتی (منطقه ۱۴) با شاخص ۴۹، پردیس با شاخص ۳۶، سلامت با شاخص ۴۱، لواسانات با شاخص ۲۵، ورامین با شاخص ۴۶ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۴، باقرشهر با شاخص ۱۸۳، پارک شکوفه با شاخص ۱۶۳علم و صنعت با شاخص ۱۵۴، قرچک با شاخص ۱۶۵ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

وضعیت ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۱۲۵، پارک رازی با شاخص ۱۴۸، پیروزی (منطقه ۱۳) با شاخص ۱۱۱، تربیت مدرس با شاخص ۱۱۰، دماوند با شاخص ۱۱۲، ستاد بحران (منطقه ۷) با شاخص ۱۲۰، شادآباد (منطقه ۱۸) با شاخص ۱۴۰، شریف منطقه ۲ با شاخص ۱۰۴، شهرداری منطقه ۱۲ با شاخص ۱۰۹، شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۱۰۶، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۳۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۱۸، شهریار با شاخص ۱۳۱، قائم با شاخص ۱۲۲، ملارد با شاخص ۱۱۴، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۰ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱) با شاخص ۷۲، امام خمینی با شاخص ۸۷، پاسداران با شاخص ۸۰، پاکدشت با شاخص ۹۱، پونک با شاخص ۶۸ چشمه با شاخص ۵۴، دانشگاه تهران با شاخص ۸۳، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۳، رباط کریم با شاخص ۷۴، ژئوفیزیک با شاخص ۶۹، شهرری با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۹۲، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۵، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۶۳، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۳، گلبرگ (منطقه ۸) با شاخص ۶۱، مسعودیه (منطقه ۱۵) با شاخص ۶۴، میدان فتح (منطقه ۹) با شاخص ۸۰ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =