• ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
  • کد خبر: 30456
  • readingTime: ۱ دقیقه
هوای تهران

کیفیت هوای مناطق کلان‌شهر تهران امروز یکشنبه ششم آذرماه در ساعت منتهی به ۹ صبح به شرح زیر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _یکشنبه ششم آذرماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۰ در وضعیت قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۴۹ و اتوبان محلاتی (منطقه ۱۴) در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۸۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۷۱، شهریار با شاخص ۱۵۴، ملارد با شاخص ۱۶۰در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

وضعیت ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۱۳۱، پارک رازی با شاخص ۱۴۶، پاسداران با شاخص ۱۰۲، پیروزی (منطقه ۱۳) با شاخص ۱۳۹، پارک شکوفه با شاخص ۱۳۸، رباط کریم با شاخص ۱۲۵، شادآباد (منطقه ۱۸) با شاخص ۱۰۵، شریف منطقه ۲ با شاخص ۱۰۲، شهرداری منطقه ۱۲ با شاخص ۱۱۵، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۰۲، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۱۱، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۲۸، علم و صنعت با شاخص ۱۱۸، قائم با شاخص ۱۳۰ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلامشهر با شاخص ۸۱، اقدسیه (منطقه ۱) با شاخص ۷۸، امام خمینی با شاخص ۹۱، پاکدشت با شاخص ۶۷، پردیس با شاخص ۶۳، پونک با شاخص ۶۸، تربیت مدرس (منطقه ۶) با شاخص ۹۸، چشمه با شاخص ۶۰، دانشگاه تهران با شاخص ۹۱، دماوند با شاخص ۸۲، ژئوفیزیک با شاخص ۷۷، ستاد بحران (منطقه ۷) با شاخص ۸۹، شهرری (منطقه ۲۰) با شاخص ۹۴، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۶۷، شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۹۸، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۶۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۸، گلبرگ (منطقه ۸) با شاخص ۵۵، مسعودیه (منطقه ۱۵) با شاخص ۸۰، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۹، میدان فتح (منطقه ۹) با شاخص ۹۵ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =