الودگی هوای اصفهان در روزهای قرمز کرونایی

عکس:مجتبی جهان بخش

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان گفت: برای روزهای آتی به دلیل پایداری هوا غبار محلی پدیده غالبی خواهد بود که به همین دلیل برای شهر اصفهان و مناطق صنعتی انتظار افزایش آلاینده‌ها به ویژه برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه خواهیم داشت.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، اظهار کرد: وضعیت جوی استان طی ۲۴ ساعت آینده به صورت صاف تا کمی ابری است و انتظار داریم مناطق غربی که در شبانه‌روز گذشته درگیر موجی ناپایدار بودند به تدریج با کاهش ابر روبه‌رو شوند.

وی افزود: برای روزهای آتی به دلیل پایداری هوا غبار محلی پدیده غالبی خواهد بود که به همین دلیل برای شهر اصفهان و مناطق صنعتی انتظار افزایش آلاینده‌ها به ویژه برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: روند دما به صورت کاهشی خواهد بود و برای مناطق غربی استان تا پنج درجه کاهش دما را خواهیم داشت و شهر اصفهان یک تا دو درجه و دیگر مناطق استان هم دو تا سه درجه کمینه دما کاهش دارد.

وی افزود: انتظار داریم کمینه دمای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده به پنج درجه و بیشینه هوا به ۱۹ درجه برسد.

امینی ادامه داد: خوروبیابانک با ۲۶ درجه سانتی‌گراد گرمترین شهر استان و بوئین و میاندشت، شاهین شهر و میمه فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با دمای صفر درجه سردترین شهرهای استان خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =