بارش باران در جاده

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، پایداری جو و کاهش کیفیت هوا و طی روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه (دوم تا سوم آذرماه) بارش خفیف و کاهش دما در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایراسین به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

طی روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه (دوم تا سوم آذرماه) با عبور موج کم دامنه از نوار شمالی استان، افزایش ابرناکی، احتمال بارش خفیف و پراکنده و کاهش دما در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

با عبور و فعالیت سامانه بارشی در روز شنبه (پنجم آذر) در بیشتر مناطق استان بارش باران در برخی مناطق رگبار و رعدوبرق و در ارتفاعات بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۵- درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲ آذر) نیمه‌ابری همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد و طی ‌پنجشنبه (۳ آذر) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =