• ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
  • کد خبر: 30115
  • readingTime: ۱ دقیقه
مجتمع معدنی مس سونگون

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت حنوب کرمان گفت: متقاضیان شرکت در مزایده ۳۱۸ محدوده معدنی در جنوب کرمان می‌توانند تا ۲۳ آذر پیشنهادات خود را تحویل اداره کل صمت دهند.

به گزارش ایراسین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسلم مروجی فرد با اشاره به ظرفیت های معدنی جنوب کرمان گفت: به دلیل تنوع و تعدد ماده معدنی باید جنوب کرمان را بهشت معادن نامید.

او با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به افزایش تولید داخل و اشتغالزایی افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از راه های مختلفی نظیر: مزایده معادن و محدوده‌های معدنی و استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در جهت افزایش تولید و اشتغال در منطقه گام‌های موثری برداشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت حنوب کرمان بیان داشت: به منظور افزایش تولید داخل و اشتغال، در حال حاضر ۳۱۸ محدوده معدنی از سوی معاونت امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به مزایده گذاشته شده است.

او با بیان اینکه تاریخ بازگشایی پیشنهادهای مزایده شنبه ۲۶ آذر ماه امسال است، تصریح کرد: سرمایه گذاران و متقاضیان واجد شرایط شرکت در مزایده می‌توانند تا تاریخ سه شنبه ۸ آذر اسناد مزایده را دریافت و پیشنهادات خود را تا تاریخ ۲۳ آذر تحویل اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان دهند.

به گفته مروجی فرد با فعال شدن این تعداد محدوده معدنی، شاهد تحول عظیمی در توسعه، پیشرفت و اشتغال جنوب کرمان خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =