• ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
  • کد خبر: 30026
  • readingTime: ۱ دقیقه
بورس

یکی از نمادهایی که در هفته گذشته بدترین بازدهی را از خود ثبت کرده، نماد شارک است. به طوری که این سهم در یک هفته گذشته بیشتر از ۱۱ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، یکی از نمادهایی که در هفته گذشته بدترین بازدهی را از خود ثبت کرده، نماد شارک است. به طوری که این سهم در یک هفته گذشته بیشتر از ۱۱ درصد کاهش داشته است.

بررسی معاملات هفته گذشته بازار سرمایه حاکی از بازدهی کم سهام بسیاری از شرکت‌ها بوده، از این رو این گزارش به بررسی سهم‌هایی که در یک هفته اخیر بیشترین کاهش قیمتی را داشته اند می‌پردازد.

شاخص کل بورس در پایان هفته گذشته عدد یک میلیون و ۴۱۴ هزار را ثبت کرده بود و این هفته به محدوده یک میلیون و ۴۱۳ هزار واحدی بازگشت و افت حدود ۰.۰۶ درصدی را رقم زد. از طرفی شاخص کل فرابورس نیز با کاهش ۰.۳۵ درصدی در تراز ۱۸ هزار و ۴۷۸ واحدی قرار گرفت این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن شرایط دیگری را تجربه کرده و با افزایش ۰.۹۸ درصدی در سطح ۴۰۱ هزار واحدی ایستاد.

یکی از نمادهایی که در هفته گذشته بدترین بازدهی را از خود ثبت کرده، نماد شارک است. به طوری که این سهم در یک هفته گذشته بیشتر از ۱۱ درصد کاهش داشته است. همچنین سهم‌های غمینو و فغدیر دیگر نمادهای بورسی بودند که کمترین بازدهی را از خود به جای گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =