اردو

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در روزهای اخیر تلاش خود را برای حضور در لیست نهایی کارلوس کیروش انجام می‌‎دهند، آن‌ها همچنین اعتقاد دارند که صعود از دور گروهی غیر ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر کارلوس کیروش در دو نوبت دنبال می‌شود و بازیکنان منتخب در لیگ داخلی همراه بازیکنان ایران شاغل در لیگ قطر تمرینات تاکتیکی، تکنیکی و فنی خود را زیر نظر اعضای کادر فنی پیگیری می‌کنند.

در تمرینات صبح دوشنبه نیز ملی‌پوشان با حضور در زمین چمن تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را انجام دادند و همه برای حضور در لیست نهایی کیروش سخت تلاش کردند.

امید نورافکن، مدافع تیم‌ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی و در جمع خبرنگاران اظر کرد: اردوی سختی را از لحاظ تمرینی پشت سر گذاشتیم. پنجشنبه بازی دوستانه با نیکاراگوئه داریم. امیدوارم در آن بازی برنده شویم و نکات تاکتیکی سرمربی را انجام دهیم. تمام تلاشم را برای داشتن بهترین عملکرد در تیم‌ملی دارم. آرزوی هر بازیکنی بازی در تیم‌ملی است و تمام تلاشم را می‌کنم. انرژی‌ که کیروش برای تیم‌ملی و کارش می‌گذارد به ما انرژی می‌دهد و خیلی خوشحالم که با او کار می‌کنیم.

نورافکن درباره شانس صعود ایران از گروه خود در جام جهانی افزود: کار ما خیلی سخت است. تیم‌های گروه ما تیم‌های خوبی هستند. تمام بازیکنان آن سه تیم در سطح اول بازی می‌کنند و کار ما را سخت می‌کند. کار نشدنی نیست ولی باید واقعیت‌ها را قبول کنیم.

گروه سختی در جام جهانی داریم

سیدحسین حسینی دیگر بازیکنی بود که مقابل دوربین رسانه‌ها حاضر شد و گفت: در این مدت تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و نظم و انضباط خوبی در اردو حکم فرما بوده است. هدف و تلاش ما این است که بتوانیم از گروه صعود کنیم. شب و روز برای این هدف تمرین و زندگی می‌کنیم. گروه سختی داریم اما همه تلاش ما این است که بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم.

او ادامه داد: این‌که من در لیست تیم ملی قرار بگیرم نظر کادرفنی است و من همه تلاشم را می‌کنم که در این لیست قرار بگیرم. باید تلاشم را انجام دهم اما تصمیم نهایی را کادرفنی می‌گیرد. در این مدتی که در مینی کمپ حضور داشتیم، هم تمرین داشتیم و فیلم بازی حریفان‌مان را می‌دیدیم. آنالیز خیلی خوبی داشتیم و امیدوارم بتوانیم تمرینات خیلی خوبی را پشت بگذاریم.

او درباره بازی دوستانه با نیکاراگوئه بیان کرد:‌ باید قبل از رفتن به قطر یک بازی دوستانه داشته باشیم و برنامه کادرفنی را به نحو احسن در زمین بازی اجرا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =