• ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
  • کد خبر: 29741
  • readingTime: ۳ دقیقه
تیم ملی

بازیکنان تیم ملی معتقدند که نظم و انسجام تیم ملی پس از حضور کارلوس کیروش بیشتر شده و ایران شانس صعود از دور گروهی را دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر کادرفنی در مرکز پک دنبال می‌شود و بازیکنان برای اثبات خود به کیروش مشغول تمرینات سخت و فشرده هستند تا در جام جهانی حضور یابند. تمرینات تیم ملی صبح امروز نیز دنبال شد و بازیکنان با حضور در زمین چمن مشغول تمرینات تاکتیکی و تکنیکی بودند و سپس نیز به سالن گرم رفتند و تمرینات استقامتی خود را دنبال کردند.

شجاع خلیل‌زاده، که پس از کش و قوس‌های فراوان الاهلی اجازه حضورش در تمرین تیم ملی را داد درباره شرایط تمرینات اظهار کرد: تمرینات خیلی سنگینی است و اردوهای خوبی داریم و آماده ۳ بازی سخت می‌شویم. تمرینات خیلی فشرده است و امیدوارم با نتیجه‌هایی که می‌گیریم، دل مردم را شاد کنیم. کیروش مربی بزرگ و کاربلدی است و امیدوارم با ایشان برای اولین‌بار در تاریخ بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی درباره گروه ایران در جام جهانی گفت: گروه بسیار سختی داریم و با تیم‌های خوبی هم‌گروه هستیم و امیدوارم با تدابیر کادر فنی بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

خلیل‌زاده درباره مشکلاتی که بین فدراسیون فوتبال و باشگاهش به وجود آمده بود توضیح داد: آن روزی که من برگشتم، فیفادی نبود و روزی هم که کیروش به باشگاه الاهلی آمده بود، صحبت‌ها شده بود که من در تمرینات تیم حضور داشته باشم و بعد از آن یک سری سوتفاهم‌ها پیش آمد که حل شد و من به تمرینات تیم ملی بازگشتم. تلاشم این است که بهترین عملکردم را در تمرینات تیم ملی داشته باشم و جزئی از تیم در جام جهانی باشم.

کیروش انسجام تیم ملی را بیشتر کرده

همچنین محمد حسین کنعانی زادگان نیز در حاشیه تمرین تیم ملی در رابطه با آماده سازی تیم ملی اظهار کرد: تمرینات بسیار خوبی را داریم پشت سر می‌گذاریم. فاصله زمانی تا بازی‌ها بسیار کم است و تمرینات پرفشاری را از نظر بدنی و تاکتیکی داریم پشت سر می‌گذاریم. خداراشکر شرایط تیم خیلی خوب است و از وقتی که کی‌روش آمدند، انسجام تیم دو برابر شده است. نظم و انضباط تیمی بهتر شده و شرایط‌مان بسیار خوب شده است. ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهیم و در بازی‌های پیش رو دل مردم را شاد کنیم.

این مدافع ملی‌پوش درباره بازگشتش به الاهلی و غیبت در تمرین تیم ملی گفت: دو جلسه غایب بودیم. الاهلی به ما گفت که برگردیم. ما هم برگشتیم و به هر حال بازیکن باشگاه الاهلی هستیم و اکنون زمان فیفادی نیست. باید طبق قرارداد عمل کنیم. در قطر همه زمین‌های تمرین را استراحت دادند و ما هم زمین تمرینی خوبی در آن‌جا نداشتیم. فدراسیون ایران با فدراسیون قطر صحبت کرد و خداراشکر توانستیم به تمرین تیم ملی برگردیم.

شانس صعود داریم

علیرضا بیرانوند نیز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: فعلا لژیونرها در کنار ما نیستند. در هفته دوم هستیم و صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. شرایط خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و ان‌شاءالله بتوانیم در این هفته هم بازی دوستانه خوبی انجام بدهیم و آماده جام‌جهانی بشویم. شرایط خودم هم خوب است و همه آماده هستیم که بازی‌های خوبی انجام بدهیم و مردم را خوشحال کنیم. بازی‌های سخت است اما همه متعهد شدیم تاریخ سازی کنیم از گروه صعود کنیم. کادرفنی واقعا زحمت می‌کشند و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

سنگربان تیم ملی درباره اینکه چقدر امیدوار است که تیم ملی از گروهش در جام‌جهانی صعود کند هم گفت: در دوره قبل شانس صعود داشتیم. همان کادر الان با تیم کار می‌کنند. هرچند زمان کمی داشتیم اما کیروش در جام‌جهانی قبلی هم بود و شناخت خوبی از تیم دارد. ما هم می‌دانیم آقای کی‌روش از ما چه می‌خواهند تا آن‌ را پیاده کنیم و شانس زیادی داریم. ما امیدواریم و مردم دعا کنند که تیم ملی از گروهش صعود کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =