نوری

وزیر آموزش و پرورش گفت: به دلیل آنفلوانزا ممکن است به صورت محدود تعطیلی‌هایی داشته باشیم؛ البته این به معنی تعطیل شدن آموزش نیست و از شبکه شاد برای برگزاری کلاس‌ها استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یوسف نوری صبح یکشنبه با حضور در برنامه زنده تلویزیونی با اشاره به شیوع آنفلوآنزا در کشور و به ویژه در مدارس اظهار داشت: همواره شاهد غیبت بسیاری از دانش آموزان به دلیل شیوع آنفلوآنزا هستیم و این روند روز به روز رو به افزایش می‌رود.

وی افزود: این شرایط در برخی از شهرستان‌ها منجر به تعطیلی مهدهای کودک و مدارس نیز شده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در وضعیت فعلی این اختیار به مدیران مدارس داده شده تا شرایط را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند، ادامه داد: چنانچه نظر وزارت بهداشت مبنی بر احتمال آسیب به دانش آموزان باشد، شرایط آموزش تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اگر هم تمام این موارد وجود داشته باشند، تعطیلی وجود ندارد و از شبکه شاد برای برگزاری کلاس‌ها استفاده خواهد شد، گفت: هر تصمیمی باید دلیلی داشته باشد. دلیل در ارتباط با آنفلوانزا را پزشکان و وزارت بهداشت تشخیص می‌دهند و بررسی می‌کنند. اگر واقعا دانش آموزان لطمه ببینند، ما راضی نخواهیم بود، بنابراین ممکن است که تعطیلی‌هایی به صورت محدود داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =