ایمنی

رییس سازمان نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان در آیین امضای تفاهمنامه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۰۵ مسئول ایمنی در سطح معادن استان فعالیت دارند و این افراد بر رعایت ضوابط و مقررات ایمنی و بهداشت کار در این مکان ها نظارت دارند.

به گزارش ایراسین، رییس سازمان نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان در آیین امضای تفاهمنامه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۰۵ مسئول ایمنی در سطح معادن استان فعالیت دارند و این افراد بر رعایت ضوابط و مقررات ایمنی و بهداشت کار در این مکان ها نظارت دارند.

شهاب دهواری افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر با همکاری بازرسان کار استان و مجموعه اقدامات نظارتی که از معادن استان صورت گرفته است، حوادثی که در معادن سایر نقاط کشور رخ می‌دهد، در معادن سیستان و بلوچستان دیده نمی شود .

وی اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان ۱۵۴ عضو دارای پروانه اشتغال بکار معدنی دارد که امسال با برگزاری آزمون های تخصصی درصدد افزایش اعضا هستیم.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان گفت: ۲۳۰ معدن در استان دارای پروانه کار هستند که با در نظر گرفتن معادن بدون پروانه کار یا تعطیل و نیمه تعطیل، می توان تعداد معادن استان را در مجموع ۳۲۰ معدن عنوان کرد.

دهواری برگزاری دوره های آموزشی را در آگاه سازی فعالان بخش معدن و کاهش حوادث و ارتقای بهره وری مورد تاکید قرار داد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =