• ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
  • کد خبر: 29547
  • readingTime: ۱ دقیقه
پوریا فیاضی

پوریا فیاضی در خصوص عدم حضور حمزه زرینی در بازی مقابل پاس گرگان گفت: متاسفانه حمزه زرینی قبل از بازی دچار گرفتگی از ناحیه پا شد. ایشان کاپیتان تیم ماست و دوست داریم سریع‌تر به ما اضافه شود. 

به گزارش خبرنگار ایراسین پوریا فیاضی، کاپیتان تیم پیکان پس از بازی با تیم پاس گرگان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود و اشتباهات کمی داشتیم و در طول سه ست تنها یکبار از پاس عقب افتادیم.

وی تصریح کرد: ما بعد از دو باخت متوالی که نباید اتفاق می‌افتاد، به این برد نیاز داشتیم و به دست آوردیم.

این دریافت کننده قدرتی زن افزود: ما از دو بازی گذشته می‌توانستیم ۵ امتیاز بگیریم اما به دست نیامد. البته که ابتدای لیگ است، باید هماهنگی ما بیشتر شود و سرعت بازی را افزایش دهیم.

فیاضی بیان کرد: هرچند پاس یک تیم نظامی است اما این فصل بازیکنان ملی پوش و بازیکنانی دارد که چند فصل در لیگ برتر بازی کرده‌اند.

وی در خصوص بازی هفته آینده تیم پیکان با شهرداری ارومیه گفت: من چند سال در شهرداری ارومیه بازی کرده‌ام و می‌دانم بازیکنان آنجا نسبت به مردم آن شهر که علاقه ویژه‌ای به والیبال دارند، پاسخگو خواهند بود.

کاپیتان تیم پیکان در خصوص عدم حضور حمزه زرینی در این بازی گفت: متاسفانه حمزه زرینی قبل از بازی دچار گرفتگی از ناحیه پا شد. ایشان کاپیتان تیم ماست و دوست داریم سریع‌تر به ما اضافه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =