• ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
  • کد خبر: 29488
  • readingTime: ۱ دقیقه
آیین افتتاحیه فاز دوم موزه سپاهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: دوم آبان روز طلوع، تولد و جهانی شدن سپاهان است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مدیران، کارکنان و اعضای تیم‌های ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان صبح یکشنبه به مناسبت دوم آبان‌ماه روز سپاهان در گلستان شهدای اصفهان حاضر شدند و با آرمان‌های شهدای اسلام تجدید میثاق ‌کردند.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در این آیین اظهار کرد: دوم آبان روز طلوع، تولد وجهانی شدن سپاهان را گرامی‌ می‌داریم. باشگاه سپاهان، باشگاه پهلوانی‌ها و قهرمانی‌ها است، اما قهرمانان و پهلوانان اصلی شهدای انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: سپاهان سال گذشته ۹۱ ورزشکار را تقدیم تیم‌های ملی آقایان کرده و ۶۰ قهرمان بانو سپاهانی نیز طلایه‌دار افتخار آفرینی بین‌المللی هستند. رسالت سپاهان استعدادیابی، پرورش استعداد، حمایت از تیم‌های ملی، مبارزه با تهاجمات و چالش‌های اجتماعی است و در این راستا تلاش‌های خود را متمرکز کرده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره هدایا این باشگاه به مناسبت روز سپاهان گفت: مجموعه ورزشی نقش جهان و موزه بزرگ سپاهان تا پنجشنبه هفته جاری به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. همچنین هر نوزادی که امروز مصادف با ۲ آبان ۱۴۰۱ پا به دنیا بگذارد، هدیه ویژه از طرف باشگاه سپاهان دریافت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =