ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان بعد از سه گلی که زدیم فکر کردند کار راحتی دارند و برای همین دو گل دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس پس از پیروزی چهار بر دو سپاهان برابر تراکتور در هفته دهم مسابقات لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: بازیکنان سپاهان بعد از سه گلی که زدیم فکر کردند کار راحتی دارند و برای همین دو گل دریافت کردیم. در ادامه نیز حریف به دنبال بازی مستقیم و حقه‌بازی رفت تا با داد و بی‌داد داور را گول بزند. بازیکنانم خوب کار کردند و به تیم خودم و تراکتور تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به عملکرد عیسی مرادی که دو گل از چهار گل سپاهان را در بازی به ثمر رساند و به دلیل مصدومیت نیز زمین را ترک کرد، گفت: به همه بازیکنانم اعتماد دارم و ما همه با هم رشد می‌کنیم. هیچکس با دیگری رقابت ندارد، چون همه با هم رشد می‌کنیم. ما استراتژی جدیدی آوردیم و به زمان نیاز داشتیم تا از آن استفاده کنیم. بابت عملکرد خوب دو مهاجم‌ خوب تیمم بسیار خوشحالم. برای یک مهاجم از دست دادن موقعیت اصلاً راحت نیست. عیسی یکی از بازیکنان تیم است و هر وقت که من لازم بدانم بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تاکید کرد: این هفته موقعیت داشتیم که کار کنیم، برخی مواقع بازیکنان انرژی اشتباه می‌آوردند که شاید بازیکن را عصبی می‌کرد، باید از انرژی درست و قدرت استفاده کنیم، به فکر انتقام نیستم اما با انرژی مثبت می‌توانیم همت چیز را نشان دهیم؛ اینجا هستم تا به همه کمک کنم خدا هم هست تا به همه مردم کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =