لیگ برتر فوتبال سپاهان ۰ - ۰ تراکتورسازی

تیم فوتبال سپاهان به مصاف تراکتور تبریز رفت و موفق به شکست سنگین این تیم شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز، پنجشنبه با برگزاری دیدار فولاد مبارکه سپاهان و تراکتور تبریز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد. این دیدار در نهایت با پیروزی پر گل سپاهانی‌ها به پایان رسید و در حالی این نتیجه حاصل شد که دوم آبان‌ماه روز سپاهان است و شاگردان مورایس با یک نتیجه عالی به استقبال این روز رفتند.

گزارش این دیدار به شرح زیر است:

ترکیب و خلاصه بازی

ترکیب تیم سپاهان: پیام نیازمند، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضاییان، امید نورافکن، مسعود ریگی (۶۵- محمد قربانی)، محمد کریمی، یاسین سلمانی (۳۵_ فرشاد احمدزاده)، الویس کامسوبا (۸۷_ محمد علی‌نژاد)، محمدرضا حسینی (۶۵_ جلال‌الدین علی‌محمدی) و عیسی مرادی (۴۶_ شهریار مغانلو).
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی (۸۲_ میلاد کر)، آرش قادری، حجت حق‌وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی (۲۳_ رضا کاخ‌ساز)، گوستاوو واجنین، سجاد دانایی (۴۶_ کاوه رضایی) و محمد عباس‌زاده (۶۵_ مهدی هاشمی‌نژاد).
سرمربی:
قربان بردیف

تیم داوری: محمدحسین زاهدی‌فرد، فرهاد مروجی، حمیدرضا افشون، یعقوب آشوری.

گل‌ها: عیسی مرادی (۲)، رامین رضاییان و شهریار مغانلو برای سپاهان/ کاوه رضایی برای تراکتور

اخراج: محمدرضا اخباری (تراکتور)

شرح گل

دقیقه ۷؛ عیسی مرادی (سپاهان ۱ _ تراکتور ۰): مرادی در بین چهار مدافع تراکتور صاحب توپ شد، اما با تکنیک خوب خود به تو زد و پس از غلبه بر مدافعان در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سرخ‌ها قرار گرفت سپس با یک ضربه زمینی دقیق اخباری را نیز مغلوب کرد و گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۵؛ رامین رضاییان (سپاهان ۲ _ تراکتور ۰): روی خطای اخباری که منجر به اخراج دروازه‌بان تراکتور شد، یک ضربه ایستگاهی نزدیک به محوطه جریمه حریف برای سپاهان به دست آمد. این ضربه را رامین رضاییان به زیباترین شکل ممکن به کنج دروازه حریف فرستاد.

دقیقه ۳۹؛ عیسی مرادی (سپاهان ۳ _ تراکتور ۰): کامسوبا از سمت راست سپاهان نفوذی عالی داشت و توپ را در محوطه جریمه و روی خط کرنر برای احمدزاده فرستاد، او نیز پاس کات بک به محوطه شش قدم داد و مرادی که در صحنه حاضر بود به راحتی دروازه تراکتور را برای سومین بار باز کرد.

دقیقه ۵۴؛ کاوه رضایی (سپاهان ۳ _ تراکتور ۱): پاس در عمق عالی تراکتوری‌ها در فضایی که پشت رامین رضاییان ایجاد شده بود، به کاوه رضایی رسید و او با یک حرکت در عرض و یک ضربه بغل پا و دقیق دروازه نیازمند را فروریخت.

دقیقه ۷۳؛ آرش قادی (سپاهان ۳ _ تراکتور ۲): پرتاب دست بلند تراکتوری پس از تاثیر کریمی در شلوغی محوطه جریمه به قادری رسید و او با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه سپاهان کرد.

دقیقه ۸۲؛ شهریار مغانلو (سپاهان ۴ _ تراکتور ۲): ارسال دقیق فرشاد احمدزاده را شهریار مغانلو با یک ضربه سر دقیق از روی خط محوطه شش قدم وارد دروازه تراکتور کرد.

گزارش بازی

نیمه اول: اگرچه اولین موقعیت خطرناک بازی مطلق به تراکتوری‌ها بود، اما بازی کاملا در این نیمه در دست سپاهان بود. پاس‌های کوتاه و نفوذهای سپاهان از کناره‌ها بار و بارها خطرناک ظاهر شد تا اینکه خیلی زود و در دقیقه هفتم گل اول مسابقه برای سپاهان به ثمر رسید. عیسی مرادی که برای اولین بار در ترکیب ابتدایی سپاهان قرار گرفته بود روی یک حرکت انفرادی عالی گل اول بازی را وارد دروازه اخباری کرد. پس از گل نیز بازهم سپاهان توپ و میدان را در اختیار داشت و روی یک حرکت رو به جلو، اخباری را مجبور به خطا کرد و او نیز از زمین بازی اخراج شد تا تراکتور کار را با ۱۰ نفر ادامه دهد و روی همان خطای اخراج اخباری نیز به گل دوم دست یابد تا کار برای بردیف و تیمش بسیار سخت شود. در ادامه سپاهان روی موج حملات خود گل سوم را نیز به ثمر رساند؛ البته شیرینی این گل باران با مصدومیت سلمانی و مرادی برای طلایی‌پوشان از بین رفت.

نیمه دوم: بردیف در ابتدای این نیمه کاوه رضایی را به زمین فرستاد و با این تغییر تراکتور توانست کمی جسورتر بازی کند. در این نیمه دو تیم بازی پرسرعت و زیبایی را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های بسیاری روی هر دو دروازه ایجاد شد. البته این تراکتوری‌ها بودند که توانستند از موقعیت‌های خود بهره‌برداری بهتری در این نیمه داشته باشند و روی غفلت مدافعان سپاهان، کاوه رضایی فرصت طلب دروازه سپاهان را باز کرد. سپاهان از طرفی در این نیمه فرصت سوزی‌های زیادی داشت و از سوی دیگر در دفاع نیز مستحکم نبود تا گل دوم تراکتور نیز به ساده‌ترین شکل ممکن به ثمر برسد و اختلاف به حداقل برسد. اما سپاهان بار دیگر با ارائه یک بازی منطقی به گل چهارم رسید و خیال خود را از بابت سه امتیاز راحت کرد.

دقایق حساس

*دقیقه ۲: ضربه آزاد برای تراکتور به دست آمد که ارسال آلوز با ضربه سر گوستاوو همراه بود، اما این توپ را نیازمند به آغوش کشید.

*دقیقه ۳: نفوذ رضاییان و کامسوبا توپ را در محوطه جریمه به بازیکنان سپاهان رساند، اما هشیاری مدافعان تراکتور اجازه نداد تا این توپ به سمت دروازه روانه شود.

*دقیقه ۲۱: پاس در عمق بلند سپاهانی‌ها پشت مدافعان تراکتور به کامسوبا رسید و اخباری نیز بیرون آمد؛ کامسوبا چیپ زد و اخباری با دست بیرون محوطه جریمه توپ را برگشت داد تا دروازه‌بان تراکتور اخراج شود.

*دقیقه ۳۳: شوت از راه دور گوستاوو با اختلاف زیاد از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

*دقیقه ۳۹: شلیک از راه دور ریگی به شکل خطرناکی از بالای دروازه کاخ‌ساز گذشت و تبدیل به ضربه دروازه شد.

*دقیقه ۴۸: ضربه سر هادی محمدی روی کرنر ارسالی گوستاوو به تیرک افقی دروازه نیازمند برخورد کرد و به بیرون رفت.

*دقیقه ۵۶: شوت آرام حسینی در اختیار سنگربان تراکتور قرار گرفت.

*دقیقه ۶۷: شلیک پر قدرت کریمی که از راه دور نیز زده شد، با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

*دقیقه ۷۹: شوت از راه دور اسدی در دستان پیام نیازمند آرام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =