سردار آزمون تیم ملی

برخی رسانه‌های روسیه از احتمال بازگشت سردار آزمون به فوتبال روسیه خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرن لورکوزن آلمان روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند، این بازیکن که هفته گذشته مصدوم شد و حداقل تا جام جهانی به میادین باز نمی‌گردد احتمالا مورد غضب سرمربی جدید لورکوزنی‌ها قرار گیرد.

لورکوزن بر خلاف فصل قبل که لیگ را در بین چهار تیم برتر بوندسلیگا به پایان رساند و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را نیز دریافت کرد، در فصل جاری اوضاع خوبی ندارد و در حال حاضر با کسب هشت امتیاز از ۱۰ بازی در رده شانزدهم لیگ ۱۸ تیمی آلمان قرار گرفته و در منطقه سقوط قرار دارد.

این نتایج ضعیف باعث شد تا لورکوزن سرمربی خود را تغییر دهد و ژابی آلونسو هافبک نام‌آشنای سال‌های قبل تیم ملی اسپانیا و بایرن مونیخ را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. با این تغییر شرایط مهاجمان این تیم از جمله سردار آزمون که زمستان فصل قبل به این تیم پیوست در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

اگرچه سردار به دلیل مصدومیت نتوانست زیاد در ترکیب آلونسو قرار گیرد، برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی درباره کنار گذاشتن این بازیکن توسط آلونسو مطرح کرده‌اند. این رسانه‌های که اغلب روسی هستند، درباره احتمال بازگشت سردار به لیگ روسیه نیز گفته‌اند.

در حال حاضر دینامو مسکو و زنیت، تیم سابق آزمون، مهم‌ترین مشتریان این مهاجم ایرانی هستند. با این حال تا قبل از جام جهانی و رفع مصدومیت سردار بعید است که خبری از انتقالی منتشر شود و سرنوشت سردار به بعد از جام جهانی موکول خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =