محمد سیاوشی

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران گفت: تیم ملی ایران مربی بزرگی به نام وسلین دارد که حضور او مهم است و مربیان اروپایی دنبال تکنیک و تاکتیک نیستند بلکه از نظر احساسی به بازیکنان نزدیک می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد سیاوشی، دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران در حاشیه اردوی آماده‌سازی ملی پوشان پیش از مسابقات جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به زودی به کشور لهستان خواهیم رفت و با تیم ملی این کشور بازی دوستانه‌ای برگزار خواهیم کرد. همچنین احتمال دارد که در کشور تونس یا صربستان نیز اردوی آماده‌سازی برگزار شود که هنوز این برنامه نهایی نشده است.

وی با اشاره به شرایط اردوی تیم ملی هندبال ادامه داد: در این اردو ۴۰ بازیکن دعوت شدند که در بین دعوت شدگان بازیکنان باتجربه و جوان حضور داشتند. در این اردو چند بازیکن زیر ۲۰ سال حاضر بودند که در مسابقات جوانان آسیا عملکرد خوبی داشتند. با این حال در نهایت فهرست ۱۸ نفر نهایی تیم از این اردوها مشخص خواهد شد.

سنگربان تیم ملی هندبال ایران درباره حضور وسلین وویویج در ایران تاکید کرد: این سرمربی بزرگ نیاز به تعریف ندارد و عملکرد خود را نشان داده است. در مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه تیم ملی بدون بازیکن اصلی مقابل عربستان با هدایت وسلین پیروز شد. تیم ملی ایران مربی بزرگی به نام وسلین دارد که حضور او مهم است و مربیان اروپایی دنبال تکنیک و تاکتیک نیستند بلکه از نظر احساسی به بازیکنان نزدیک می‌شوند. مانوئل هم در زمان حضورش در تیم ملی همین گونه رفتار می‌کرد. مربیان اروپایی از نظر روحی به بازیکن نزدیک می‌شوند و نتیجه هم می‌گیرند.

سیاوشی در پاسخ به پرسشی مبنی بر شرایط مربی دروازه‌بان در تیم ملی خاطرنشان کرد: در این اردو مربی دروازه‌بان حضور نداشت، اما این احتمال وجود دارد ساشا دوباره یک ماه آخر به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به تیم ملی بیاید. به حضور او احتیاج داریم. تمرینات ساشا قبل از حضور در قونیه موثر بود و جواب گرفتیم. برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از مدتی قبل لیگ تعطیل می‌شود و ما در باشگاه نیستیم. اگر قبل از حضور در مسابقات جهانی ساشا ۲۰ تا۳۰ جلسه با دروازه‌بانان تمرین کند، بسیار مهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =