بارش باران در جاده

رئیس مرکز ملی پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: وضعیت جوی در اکثر مناطق کشور و به ویژه مناطق شمالی بارانی است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صادق ضیاییان در برنامه زنده تلویزیونی در خصوص بررسی نقشه‌های هواشناسی کشور طی هفته جاری اظهار داشت: بر اساس داده‌های حاصل از بررسی این نقشه‌ها طی ۲ روز آینده در برخی نقاط استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

وی افزود: از بعد از ظهر دوشنبه و روز سه شنبه (۲۵ و ۲۶ مهرماه) به‌تدریج گستره بارش به استان‌های گلستان، خراسان‌شمالی و شمال خراسان رضوی کشیده می‌شود و با نفوذ جریانات شمالی، بارش در استان‌های ساحلی خزر تشدید و دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود. چهارشنبه (۲۷ مهرماه) بارش در این مناطق ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه در روز سه شنبه نیز در نوار شمالی کشور دما به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد، گفت: طی ۲ روز آینده در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب و شمال غرب، دوشنبه در نوار شرقی و سه شنبه در شرق و شمال شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گردخاک خواهد بود.

ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ مهرماه ) اهواز با دمای ۳۹ و ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =