فولاد خوزستان پیکان تهران

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادآره‌نا از تیم فوتبال پیکان میزبانی کرد. این دیدار در نهایت با گل‌های مجید علیاری و دانیال جهانبخش و تساوی یک بر یک پایان رسید.

در نیمه اول بازی کم‌افت و خیز و کم اتفاق دنبال شد، البته بر خلاف انتظارات در ابتدای بازی خودروسازان عملکرد بهتری نسبت به حریف فولادین خود داشتند و چندین بار به سمت دروازه فولاد یورش بردند که دفاع مستحکم تیم نکونام از گل‌زنی پیکانی‌ها جلوگیری کرد.

در نیمه دوم شرایط بازی به سمت فولاد تغییر یافت و توپ و میدان در ابتدای این نیمه در اختیار شاگردان نکونام بود تا اینکه آن‌ها مزد حملات خود را در دقیقه ۵۶ با گل علیاری گرفتند. ارسال فولادی‌ها در محوطه جریمه حریف به پاتوسی رسید و او نیز با پاس رو به عقب به ساسان انصاری داد؛ ضربه انصاری را ناصری دفع کند، اما روی ریباند مجید علیاری به راحتی موفق به گلزنی شد.

پس از این گل پیکان به آب و آتش زد و فولاد در لاک دفاعی فرو رفت، حملات پیکانی‌ها در دقیقه ۸۴ به ثمر نشست و دانیال جهانبخش گل تساوی بخش را به ثمر رساند. گل پیکان نیز تقریبا همانند گل فولاد بود و جهانبخش با یک شوت سرکش روی ریباند ضربه صالحی موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

گفتنی است، با این تساوی پیکان ۱۰ امتیازی شد و فولاد با کسب ۱۲ امتیاز همچنان شکست ناپذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =