• ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
  • کد خبر: 29264
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار تیم‌های والیبال ایران و صربستان

در هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان ایران، تیم پیکان با نتیجه ۳ بر صفر سایپا تهران را مغلوب خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین در هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان ایران تیم‌های پیکان و سایپا تهران در سالن هیات والیبال تهران و به میزبانی سایپا به مصاف هم رفتند.

دیدار خودرو سازان پایتخت بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

این دیدار را مرتضی اکرمی و احمد سرمست داوری کردند.

ترکیب اصلی تیم پیکان: امیررضا سرلک، حمزه زرینی، آرمین تشکری، پوریا فیاضی، محمدطاهر وادی، رضا رضایی و محمدرضا حضرت‌پور

سرمربی: پیمان اکبری

ترکیب اصلی تیم سایپا تهران: مهرداد شعبانی مهر، آرش تقوی، امیرمحمد کمال زاده، عادل غلامی، سهیل کمال آبادی، ارشیا به نژاد و عبدالرضا علیزاده

سرمربی:فرهاد نفرزاده

در ست اول هر دو تیم پایاپای پیش روی کردند اما بازیکنان سایپا با دریافت و حمله قوی توانستند ۶ امتیاز پیشی بگیرند و نهایتا در امتیاز ۱۸ بر ۱۲، پیمان اکبری درخواست وقت استراحت کرد.

پیکان اما پس از وقت استراحت توانست سه امتیاز پیشی بگیرد و فرهاد نفر زاده را به تقاضای وقت استراحت وادارد اما کارساز نبود و پیکان توانست اختلاف امتیاز را جبران و یک امتیاز پیشی بگیرد و نهایتا با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شاگردان نفرزاده را مغلوب خود کند.

ست دوم با امتیازات برابر دو تیم آغاز شد و در میانه ست سایپا اختلافی ۵ امتیازی ایجاد کرد که موفق به حفظ آن نشد و نهایتا با امتیاز ۲۹ بر ۲۷ مغلوب شاگردان پیمان اکبری شد.

پیکان از ابتدای ست سوم شروعی قوی داشت و انضباط تیمی سایپا هم بعد از دو باخت متوالی از بین رفت و نتیجه را با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ واگذار کرد.

نهایتا تیم پیکان این بازی با بردی سه امتیازی و نتیجه ۳ بر صفر مقابل سایپا به اتمام رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =