تیم ملی فوتسال  / وحید شمسایی

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از ادامه همکاری بین فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته و در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه دو بر سه برابر ژاپن مغلوب شد تا برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا را نتواند به دست آورد و برای سومین بار نیز نتیجه را به تیم ملی ژاپن واگذار کند.

پس از این باخت صحبت‌هایی درباره احتمال برکناری وحید شمسایی از سرمربیگری تیم ملی فوتسال عنوان شد، صحبت‌هایی که ریشه در مصاحبه شمسایی پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال داشت. مجمعی که شمسایی به صراحت اعلام کرد به تاج رای نداده و از هدایت تیم ملی نیز استعفا داد. با این حال شمسایی پس از صحبت با تاج به فعالیت خود در تیم ملی ادامه داد.

کاروان تیم ملی فوتسال ایران صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی به ایران بازگشت تا بار دیگر توجهات به سمت شمسایی جلب شود.

در فرودگاه احسان اصولی، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در واکنش به پرسش خبرنگار مبنی بر آینده حضور شمسایی تاکید کرد که سرمربی تیم ملی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

طبق گفته اصولی، مهدی تاج نیز شب گذشته با حضور در رختکن تیم ملی گفته که این مسابقات آغاز دوره‌ای جدید در فوتسال ایران خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =