شاهین توانا

لیبرو تیم ملی گیتی پسند گفت: تیم گیتی پسند تیمی با تجربه و جوان و بی‌حاشیه است و کادر به بازیکنان اعتماد کافی را دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاهین توانا، لیبرو تیم والیبال گیتی پسند، پس از برد سه امتیازی برابر شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروز بازی خوبی داشتیم و انشالله همین روند را پیش می‌رویم. ارومیه پایتخت والیبال است و بازی در این شهر کار آسانی نیست.

وی بیان کرد: با توجه به تمریناتی که آقای خباز برای ما تعریف کرده‌اند، از نظر بدنی به آمادگی کامل رسیده‌ایم و با توجه به تمرینات تیمی هماهنگی خوبی داریم.

بازیکن گیتی پسند در خصوص بای هفته اول لیگ با پیکان گفت: بازی با پیکان به عنوان قهرمان آسیا سخت بود. تیم گیتی پسند تیمی با تجربه و جوان و بی‌حاشیه است و کادر به بازیکنان اعتماد کافی را دارد.

توانا افزود: بازی اولمان سخت بود و کم کم بهتر می‌شود. بازی با هراز هم بازی سختی است و انشالله بتوانیم والیبال خوبی ارائه کنیم.

وی در خصوص بازی هفته آینده با لبنیات هراز آمل بیان کرد: بازی کردن در شمال سخت است و تیم هراز هم تیمی قوی است و انگار با تیم ملی بازی می‌کنیم.

تیم والیبال گیتی پسند، با کسب مقام قهرمانی در لیگ دسته یکم ۱۴۰۰ موفق به حضور در لیگ برتر والیبال شد و شاهین توانا، از جمله بازیکنان توانمند این تیم بود که به همراه تیم به لیگ برتر صعود کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =