• ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
  • کد خبر: 29127
  • readingTime: ۲ دقیقه
محمدی راد

سرمربی تیم هورسان رامسر گفت: بازی سنگین را گذراندیم و خوشحالم بعد از دو ماه و نیم کار و تلاش هماهنگی خوب و شکل تیمی خوبی داشتیم و با عملکردی مناسب توانستیم دو حریف قابل احترام را شکست دهیم و این پیروزی را به مجموعه محترم هورسان تبریک می‌گویم.

هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور امروز (چهارشنبه ۱۳ مهرماه) با ۶ دیدار در شهرهای رشت، سیرجان، اردکان، تهران، گنبد و ارومیه بدون حضور تماشاگران پیگیری ‌شد.

تیم هورسان رامسر از نیان الکترونیک خراسان در شهر رشت پذیرایی کرد و سه بر یک پیروز این بازی شد.
تیم گیتی پسند در ست دوم این مسابقه ۲۰ بر ۲۵مغلوب شد، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ مقابل نیان الکترونیک خراسان به پیروزی رسید تا دومین برد خود را در لیگ برتر مردان به دست آورد.

رحمان محمدی راد، سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر پس از برد سه امتیازی مقابل تیم خراسانی، اظهار کرد: دو بازی سنگین را گذراندیم و خوشحالم بعد از دو ماه و نیم کار و تلاش هماهنگی خوب و شکل تیمی خوبی داشتیم و با عملکردی مناسب توانستیم دو حریف قابل احترام را شکست دهیم و این پیروزی را به مجموعه محترم هورسان تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: ما در بازی امروز میزبان بودیم اما به واسطه استاندارد نبودن کف پوش سالن رامسر در شهر رشت بازی کردیم و جا دارد از مسئولان شهر رشت بابت این همکاری تشکر و از مسئولان شهر رامسر درخواست کنم که کمک کنند تا بتوانیم کف پوش سالن را آماده کنیم تا شرایط برقرار شود و بتوانیم مقابل هواداران رامسری مسابقات را برگزار کنیم.

سرمربی تیم هورسان بیان کرد: مردم رامسر شایسته این هستند که مسابقات تیمشان را از نزدیک شاهد باشند.

محمدی راد گفت: هدف گذاری و سرمایه گذاری باشگاه مشخص است و نفراتی که گرفتیم در زمان مناسب بوده و این تیم صرف اینکه انگیزه خوبی برای جوانان شهر رامسر باشد برقرار است و در دو سال گذشته این باشگاه موفق به صعود به جمع ۸ تیم برتر لیگ نشده و هدف اولیه ما بودن در جمع ۸ تیم برتر است و باید واقع بین باشیم. این فصل تیم‌ها بسیار خوبند، سرمایه گذاری خوبی شده و با گرفتن بازیکنان جدید نقاط ضعفشان را نسبت یه سال‌های قبل جبران کرده اند.

وی تصریح کرد: تنها دو هفته از لیگ گذشته و هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تیم‌ها هنوز به انسجام لازم نرسیده‌اند. اتفاقات زیادی در لیگ خواهد افتاد و بازی‌ها غیر قابل پیش بینی‌اند.

سرمربی تیم هورسان بیان کرد: تیم مشهد تیم بسیار با کیفیتی است و بازیکنان بزرگی در این تیم بازی میکنند که چندین دوره قهرمان ایران شده و در مسابقات معتبر بین المللی بازی کرده‌اند و با گذشت زمان شرایط برای همه تیم‌ها سخت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =