سعید عقیلی

سعید عقیلی، سرمربی تیم والیبال گیتی پسند بعد از برد ۳ بر ۱ مقابل شهرداری ارومیه گفت: بازی خوبی بود و در ارومیه بازی کردن کار سختی است. بچه های ما عالی بازی کردند و توانستیم به نتیجه خوبی برسیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور امروز (چهارشنبه ۱۳ مهرماه) با ۶ دیدار در شهرهای رشت، سیرجان، اردکان، تهران، گنبد و ارومیه بدون حضور تماشاگران پیگیری ‌شد.

تیم شهرداری ارومیه از گیتی‌پسند اصفهان در سالن غدیر ارومیه پذیرایی کرد و به‌رغم میزبانی مقابل این تیم سه بر یک مغلوب شد.
تیم گیتی پسند در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۸ مغلوب شد، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۹ مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید تا نخستین برد خود را در لیگ برتر مردان به دست آورد.

سعید عقیلی، سرمربی تیم والیبال گیتی پسند بعد از برد ۳ بر ۱ مقابل شهرداری ارومیه اظهار کرد: بازی خوبی بود و در ارومیه بازی کردن کار سختی است. بچه های ما عالی بازی کردند و توانستیم به نتیجه خوبی برسیم.

وی افزود: همه بازیکنان ما خوب بازی کردند و آنچه خواسته بودیم را انجام دادند. ما از بازی قبلی تجربه ای پیدا کرده بودیم و نگذاشتیم آن بازی تکرار شود. برد در مهد والیبال ایران، بردی شیرین است.

سرمربی تیم گیتی پسند بهترین بازیکن این تیم را محمد بربست دانست.

عقیلی در خصوص بازی هفته آینده با تیم لبنیات هراز آمل بیان کرد: این تیم بازیکنان ملی پوش زیادی دارد و البته که چند بازی اول ما در این فصل بازی‌های سختی است و ما باید در حد توان امتیاز لازم را کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =