محمد فلاح

محمد فلاح گفت: پیکان باشگاه بزرگی است و با اختلاف پر افتخار ترین تیم آسیاست و تیم های مقابل با توان ۱۲۰ درصد خود می آیند و می‌خواهند آن را ببرند و این کار را برای ما سخت می‌کند. 

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد فلاح، سرعت زن تیم والیبال پیکان پساز بازی مقابل تیم مس رفسنجان اظهار کرد: این مسابقه بازی نسبتا خوبی برای اوایل لیگ بود. نتیجه دو ست اول خیلی نزدیک بود و در ست سوم رفته رفته بازی بهتر شد و می‌توان گفت بازی یک طرفه شد و نتیجه نهایتا یک بازی خوب از جانب پیکان شد.

وی در خصوص شرایط مصدومیت خود گفت: تقریبا یکسال پیش مصدوم شدم و حالا بعد از یکسال توانستم به بازی برگردم. برای بازی اول شرایط برای من سخت بود اما از نظر روانی هنوز در ترس آسیب بودم اما رفته رفته از اواسط ست اول ترس من ریخت و ادامه دادم.

ملی پوش تیم پیکان افزود: پیکان باشگاه بزرگی است و با اختلاف پر افتخار ترین تیم آسیاست و تیم های مقابل با توان ۱۲۰ درصد خود می آیند و می‌خواهند آن را ببرند و این کار را برای ما سخت می‌کند.

فلاح گفت: در بازی های جهانی باید بهترین خودمان باشیم، آنجا جنگ ستارگان است و ما تلاشمان را میکنیم و با صددرصد قوا بازی خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =