• ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
  • کد خبر: 29097
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال بانوان

تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در سومین دیدار مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های هندبال بانوان آسیا، مقابل تیم آلاتائو آرولاری از قزاقستان مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در سومین روز از مسابقات قهرمانی جام باشگاه های هندبال بانوان آسیا بعدازظهر دوشنبه میزبانی آلماتی پایتخت قزاقستان، تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در سومین دیدار خود مقابل تیم آلاتائو آرولاری از قزاقستان شکست خورد.

در نیمه نخست طلایی پوشان سپاهان، توانستند برابر حریف خود جلو روند اما با وجود تلاش‌های فراوان این نیمه با نتیجه ۱۷ بر ۱۷ به پایان رسید. در ادامه این تیم با هدایت مونتسرات قدرتمندتر از نیمه اول ظاهر شد اما در نهایت با وجود تلاش فراوان نتوانستند مقابل تیم میزبان به خوبی ظاهر شوند و در نهایت نتیجه این رقابت‌ را با امتیاز ۴۲ بر ۳۱ واگذار کردند.

گفتنی است، پس از گذشت دو دیدار در سومین روز مسابقات ITC الناز قاسمی بازیکن جوان و باتجربه این تیم صادر شد و توانست در این دیدار در زمین مسابقه حاضر شود.

پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا و انتخابی سوپر گلوب از ۹ تا ۱۷ مهر به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است. این مسابقات با حضور ۷ تیم‌ از کشورهای قزاقستان (۲ تیم)، کره، ازبکستان، هند، ایران و کویت به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =