وزارت کار

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از تاکیدات اعضای کمیسیون عمران به وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی توجه ویژه به تحقق مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی است.

به گزارش ایراسین، عبدالجلال ایری در تشریح نشست روزگذشته کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای جلسه، محمدهادی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون حاضر شده و برنامه خود را برای مدیریت بر این مجموعه ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس پس از استماع برنامه های وزیر پیشنهادی، نقطه نظرات خود را در خصوص مدیریت مناسب این وزارتخانه بیان کرده و بر لزوم استفاده از نیروهای کارآمد، متخصص و بومی در واحدهای اقتصادی زیر مجموعه شستا و بر قراری عدالت و اجرای دقیق مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و توجه به زیرساخت های بهداشتی و درمانی و آموزشی مناطق تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس افزود: بررسی الحاقات و موارد مراعی مانده لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت دستور کار دیگر کمیسیون عمران بوده که پس از بررسی به تصویب رسیدند. گفتنی است این لایحه برای بررسی نهایی در صحن علنی به هیات رئیسه ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =